![]() |
blackalicious - make you feel that way
wow
ik was verbaasd toen ik deze clip bij mtv zag..... blackalicious met een clip! je kan wel zien dat ze nu bij mca zitten. mn vraag is nu ...als een underground groep/artiest een clip maakt (lees: de platenmaatschappij geeft ze geld om er één te maken) zijn ze dan commercieel? om mijn eigen visie maar eens ff te geven... ik vind het wel een goede ontwikkeling dat steeds meer underground groepen een record deal krijgen bij een grote platenmaatschappij. en het is vernieuwend ....kijk maar naar the roots, jurassic 5, dilated peoples etc etc.... die hebben ook allemaal wel eens een clipje of 2 gemaakt |
ik vind het spijtig als underground groepen een clip gaan maken omdat al die andere nu metal mannetjes dat dan ook leuk gaan vinden.Zoals TV Limp bizkit,linkin park..heeft verkloot.Als ik een clip zie van mn favoriete band denk ik echt van jongens blijf ervan af en blijf mooi trancenummers draaien.Als jij een nummer al jaren kent en dan brengt die band dat nummer ineens op clip uit en het komt in de top 10 ja das echt kut vind ik..kan dat gevoel niet omschrijven.Voor de bands zelf is het misschien wel leuk om is een clip te maken en is van het suc6 te proeven als hun clip/muziek in de smaak valt maar voor de echte fans is het Kut.
|
Citaat:
Ik vind het trouwens wel een mooi nummer. :) Citaat:
En de meeste trance-artiesten zijn ook underground begonnen. :p |
(y)
props naar MCA records en blackalicious, dat ze dat durven, ik bedoel blackalicious is verry abstract qua hip hop en het is denk ik niet iets wat veel top-40 fans diggen.. En het laat teminste zien dat hip hop niet alleen maar over 'bling bling' hoeft te gaan.. en JA ze zijn commercieël(net als the roots, jurassic 5, dilated peoples etc etc....) , want ze willen hun cd's verkopen en ze zitten niet voor niets bij een Major Label.. maar dit laat teminste een vooruitgang zien in hip hop, en ik hoop echt dat veel mensen nu ook het album gaan kopen, want dat is alleen maar goed voor het beeld wat mensen van hip hop hebben.. |
Citaat:
mee eens.. je hebt trance-artiesten die 'underground' zijn, maar als je nie in trance geinteresseerd ben dan ken je die nie, en denk je gloof ik dat alle trance commercieel is ofsow... nja.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |