![]() |
Bij welke supermarkt koop je het meest?
Als ik even naar de winkel ga, ga ik naar de Em-te of de Jumbo als ik in de stad ben.
|
Pfoe, ik weet het eigenlijk niet.
De Coop zit hier 3 minuten vandaan, dus daar gaan we naartoe voor als we snel iets moeten hebben. De Lidl is voor grote dingen als frisdrank en chips. De AH en de C1000 voor dingen die ze bij de Lidl niet hebben, A-merkproducten, omdat de Coop eigenlijk te duur is. 't Is een klein dorp, maar we hebben wel 4 supermarkten :p |
Ik kom eigenlijk alleen in de Em-Te en bij de Lidl :o
|
Ik kom echt alleen bij de AH.
Tenzij ik toevallig van een vriend hoor dat er ergens paar kratjes in de aanbieding zijn en ik kom er toch langs, dan ga ik nog wel eens ergens anders naar binnen. AH vind ik gewoon de beste supermarkt, maar gaat wel naar beneden. Er is zo vaak geen 'vers' warm brood, of goed beleg etc. Daarom kies ik steeds vaker voor de kaaswinkel en de bakker zelf. |
C1000
|
Standaard Albert Heijn.
|
Albert Heijn en soms Super de Boer, zitten allebei hier vlakbij en ben er wel tevreden over. Maar ik hoef nooit veel boodschappen te doen ofzo, het gaat altijd om kleine dingetjes.
|
Albert Heijn en soms Super de Boer, ook. Super de boer zit dichterbij maar ik vind de AH fijner. Als ik tijd heb ga ik ook wel eens naar de Aldi.
|
Super de boer
|
AH en Edah, de laatste alleen maar omdat die het dichtst bij zit. De AH is veel beter.
|
C1000
|
Dirk vd Broek. Dichtbij, goedkoop, vrij ruim assortiment.
|
Lidl en C1000: Lidl voor de houdbare producten als frisdrank, pasta, chips, blikproducten, melk, etc. C1000 voor de dingen die ze bij de Lidl niet hebben en voor de meer dagelijkse boodschappen. We gaan meestal maar eens per maand ofzo naar de Lidl.
|
De meeste produkten neem ik in het weekend mee bij de Troefmarkt (omdat die van mijn ouders is :p), maar de Troefmarkt is niet erg bekend. Een keten met veel winkels in het oosten en noorden, en veel in kleine dorpen.
Doordeweeks ga ik naar Super de Boer, omdat die op nog geen 2 minuten loopafstand zit. |
Lidl en Konmar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij me ouders: c1000 (soms ah)
op me kamer: AH en aldi. Maar het meest bij de AH omdat de aldi heel vaak dingetjes niet heeft :mad: |
Citaat:
|
C1000. Eén filiaal zit hier aan 't eind van de straat, voor de losse dingetjes. Andere filiaal werk ik (net als moeder en broertje) en krijg ik dus personeelskorting.
|
Ah
|
Ah
|
C1000, dat is de supermarkt hier in het dorp en ook vlakbij mijn school, mocht ik in een tussenuur naar het kleine wijkcentrum gaan daar, bijna nooit dus. En in het weekend soms wel eens bij de AH.
|
ALtijd bij de Albert Heijn
|
C1000 want daar werk ik huhu en het is gewoon een goeie winkel.
|
Thuis: bij de Plusmarkt
Op mn kamer: bij de Spar (Belgie) |
C1000 en de AH
|
Vooral bij de C1000, die zit hier het dichtstbij, en soms de AH voor dingen die ze bij C1000 niet hebben of als ik toch in de buurt ben.
|
Edah
|
Citaat:
Wij hebben hier ook een Em-te :cool: En Zuid is maar 2 minuten fietsen :o Wel vaag dat ze 2 em-te's in een straal van zo'n 2km bij elkaar gezet hebben :s |
Citaat:
|
ik koop bij de ah sinds de c1000 die daar vroeger zat weg is en de pauzes te kort zijn om naar andere supermarkten te gaan
|
Bij de coop. Omdat die 2 min. lopen is.
Sommige dingen haal ik bij de Aldi, daar kom ik eens in de zoveel tijd (eigenlijk is de aldi ook maar 2 min. lopen, maar daar hebben ze niet alles wat ik wil). In het weekend heb ik vaak c1000 en lidl eten omdat mijn moeder daar het meeste inkopen doet. |
Edah. :)
Redenen: die ligt het kortste bij en is redelijk goedkoop. |
ah
|
Lidl en Plusmarkt.
|
Bij de AH koop ik het meest.
|
Citaat:
|
De Aldi, lekker goedkoop en toch goede producten hoor (y)
|
Ik zelf het meeste bij de natuurwinkel, maar m'n moeder het meeste bij de c-1000 denk ik. Alhoewel, ze koopt eigenlijk overal wel redelijk veel. Natuurwinkel, AH, C-1000 en aldi ook. :D
|
De Edah, deze is het minst ver voor mij. Daarbij kan ik dan nog even socializen met mijn ex-collega's.
|
Hmm als ik gewoon echt iets moet halen zoals iets lekkers of wanneer mijn moeder wat boodschappen is vergeten naar de Albert Heijn, soms koop ik bij Plus nog want daar werk ik zelf. Maar daar koop ik alleen mijn eigen eten voor in de pauze.
|
Super de Boer of anders de AH
|
AH, omdat ik nog thuiswoon heb ik als ik voor mezelf boodschappen doe maar kleine dingetjes nodig & de AH vind ik een fijne supermarkt om boodschappen te doen.
Als ik boodschappen doe voor m'n ouders vaak naar Bas, omdat ie één vd goedkoopste is. |
Spar, die 's naast school.
Konmar, die 's naast m'n huis. |
AH, want die is het dichtstbij en het fijnst.
Ik ga ook wel eens naar de Bas maar pfff het is daar zoveel krapper en drukker. En zo ontzettend veel scheelt t ook weer niet :o |
Nettorama want die is geweldig goedkoop, en C1000 want die is het meest dichtbij.
|
Aldi en AH, omdat die allebei tegenover mijn huis zitten. :)
|
AH want daar werk ik :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |