![]() |
Met welke 7" of zeldzame EP diss jij je vrienden :D
Je kent het wel
jij hebt die ene zeldzame EP, 7" of limited edition cd of whatever En je vrienden niet. En zij mogen het weten ook :D Wat heb jij wat niemand heeft en iedereen jaloers op is?? Ik heb lekker de 'let me go' ep van rancid en niemand anders heeft die die ik ken heheh |
oude LP van Iron maiden uit de jaren 80 van mn pa :D ook nog cd van kittie-oracle met 4 live nummers op maar dat is niet echt om ze te gaan dissen :p
|
Citaat:
ik heb verder niet echt zeldzeme dingen... ja, een bootleg van deftones maar daar kan ik niet mee dissen want daar houden mijn vrienden niet zo van :D |
Citaat:
|
alles wat ik heb hebben mijn vrienden niet:(
|
Citaat:
|
deftones - adrenaline pre-release
maar ik heb nieteens zo gek veel vrienden die de deftones goed vinden, dus dat valt eigenlijk ook alweer af :D |
Deftones - Bored limited edition promo cd-single copy 23 of 50.
En verder nog wel wat dingetjes :D |
Misfits - return of the fly limited edition
|
ik heb mislukte demo opnames van raros
die zouden jullie ook wel willen he |
Blur - 22 over 10
Blur - The Special Collectors Edition Blur - Live @ the Budokan Blur - Death Of A Party Remixes |
ik heb zelfs geen digipaks :( (niet dat mijn vrienden geil zouden worden van een Necrophobic 7" ofzo, maar das een ander verhaal :D)
|
Fear Factory - edgecrusher (collector's edition).
iced earth - dark genesis (foute druk). |
oja, kheb beef - flexodus in oudere versie gekregen van de toetsenist... daar kan ik wel mee dissen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb helemaal geen zeldzame dingen,ik word altijd gedisst :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iced Earth - Dark Genesis [foute druk]
Tool - Lateralus [foute druk] Metallica - Bay Area Thrashers Box [genummerd] Metallica - No Cleaf Clover [3 cd set] Metallica - Welcome To The Fun Castle Soilwork - The Chainheart machine [Digi] Megadeth - The World Needs A Hero [Digi] niet allemaal even zeldzaam maar goed ;) |
Citaat:
het nummer heet toch gewoon LATERALIS:D |
Citaat:
|
Op de foute druk staat Lateralus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar kzei al Citaat:
|
|
dit is dus een van de eerste drukken, zoals je ziet staat hier Lateralis :)
|
Citaat:
|
ja ik ook:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een plaat van 1ste uitvoering van Dave Ball-In Strict Tempo. Iedereen rond mij wil deze perrrverrrse plaat ma krijgt ze toch nie!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik pats zelf nogal met de twee originele Nirvana - Hormoaning EP's die ik heb [de Australische en Japanse] |
ik heb promo's en speciale edities van Moonspell cd's
niemand is jaloers op me, maar ik vind het zelf wel cool Kheb ook de officiële demo's!!!! :D:D Daar zijn enkele mensen nog wel jaloers op :p |
ik word altijd gedist :(
|
eh..
fat club van NOFX en bootleg van NOFX bizarre 1997 geloof ik,.. |
ik heb er maar drie :P maar die hebben mn vrienden allemaal niet ;)
me first - in your barcalounger (er staat op dat ie zeldzaam is, maar dat is ie helaas niet :D) en 2 van the offspring, waar die van all i want groen is :) |
ehm......k heb de limited edition van de LP van decipher (after forever)........is van 180-grams-vinyl (totaal 500 exemplaren.......limited genoeg? :p) verder eigenlijk nix geloof ik.....
|
Ik heb nog meer:
van NOFX de bottles to the ground EP Ik vind NOFX niet meer zo koel maar jullie NOFX fans hebben em niet *De disses vliegen in het rond* Mewhahahaha :D en ik heb van ICP the great milenko met het gastje op de voorkant in rood en iedereen heeft em met dat gastje in het paars hehehehe |
Citaat:
|
hehe, angela gaat hier op reageren, let op :P
ik heb een gesigneerde EP van de mad caddies. met alle handtekeningen, inclusief die van de ex-gitarist en de 2 ex-drummers :D |
Stetsasonic - On Fire
Stetsasonic - Talking All That Jazz 2 oldschool hiphop LP's die per stuk zo'n 100 gulden waard zijn :D |
Heb de Ha Elm Zalag bootleg LP van Mayhem, gelimiteerd tot 500....
Niet erg stoer maarja .... :D |
Citaat:
|
en mijn uber zeldzaamste is natuurlijk:
deftones - white pony (black box) :D |
Citaat:
|
Bad Religion - Into the Unknown lp ... Mjah bijzonder, niet echt maargoed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |