![]() |
nadelen?
de nadelen v verliefdheid/ een vriend(in) hebben op een rijtje:
ben benieuwd :) |
het enige nadeel vind ik dat er een aantal sociale verplichtingen bij komen
je 'moet' opeens mee naar allerlei vage kennissen die jarig zijn, omdat die ook op de verjaardag van je vriend komen enzo maar ik ben niet zo sociaal ingesteld, dus daar kan het ook aan liggen :D |
Citaat:
|
al dat ge sms vind ik zwaaaaaaar duur en tijdrovend worden
|
*minder vrijheid (zeker als je vriend bijv vrij jaloers is oid)
*onzekerheid inderdaad UHmz... *denkdenk* |
* Vaker ruzie (Ik dan)
|
Ba, vooral wa Lindansje zei: die sociale verplichtingen!
En 't feit dat je'm nie kunt missen.. en als het even slechter gaat, dat je daar steeds loopt aan te denken.. maar hey, dat neem ik er graag bij, als ik maar verliefd ben *sigh* |
ik zie geen nadelen.
|
Vroeger of later wordt je gekwetst, al dan niet met opzet.
-Desecrator |
:( dat gesms gaat al mun poen kostuh....vet errug!! :(
|
Citaat:
|
vermoeiend
slopend verdrietig makend je moet je aanpassen krijgt ongetwijfeld ooit wel eens ruzie onzekerheid |
Dat hij niet verliefd op mij is :(:(
Denk ik. |
schoonouders
onzekerheid |
dito, dat ie nie verliefd is op mij :( !
kon je da maar eens te weten komen... |
Citaat:
nee ik ben eigenlijk nooit onzeker geweest over hem en mezelf :) komt misschien omdat ik heel erg zeker weet dat we van elkaar houden :) en ik heb mijn hele leven al een gruwlijke hekel gehad aan van die zeuerende miesjes die overal over in de stress schieten :D |
allemaal nadelen...
maark hou van hem, dus maak t niet uit :S |
Voordelen verliefdheid:
- lekker gevoel - geen zorgen aan je kop - iets om 'voor te leven' Nadelen verliefdheid: - samen met onzekerheid is het een dodelijke combinatie - het is een emotie die je waarnemingsvermogen beïnvloedt Voordelen vriendin: - iemand om tegenaan te praten en die er voor je is - seks Nadelen vriendin: - kost geld :D - sociale verplichting |
zoals de abt het ongeveer zou zeggen:
Bij een juist geselecteerde partner hoeven er geen nadelen te zijn. :D :D :D |
Citaat:
|
als het een leuk vriendje is
zie ik geen nadelen aangezien mijn laatste maanden zijn verkloot door mijn vriend (nu ex) waren er toen wel nadelen ook mijn eigen schuld, ik wist nie wat ik wilde,,, maja als het een goeie relatie is geen nadelen vinnik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |