Doorspoelen van tijd
Ik had laatst met twee vrienden van me een discussie over "tijd" (waarom praten mensen in godsnaam tijdens het trippen zo vaak over tijd :confused: ). Ik zei dat ik me vaak voorstelde dat ik de tijd stil zet en dan gewoon door de stad loop of iets dergelijks, dus dat alles stil staat behalve jij zelf. Dit is natuurlijk erg grappig om over te praten als je high bent, iemand anders zegt vervolgens "Nee, dit kan niet want als de tijd stil staat is er geen zuurstof enzovoorts" erg komisch, daar had ik als ik nuchter was nog niet eens over nagedacht. Vervolgens kwam er iemand met het idee dat je bijvoorbeeld de tijd kan doorspoelen. Voorbeeld : Je hebt geen zin om te leren en je hebt de volgende dag een belangrijk proefwerk, wat doe je, je gaat leren en spoelt de tijd door (bijvoorbeeld 6 uur verder). Je hebt dan 6 uur aan een stuk door geleerd zonder dat je zelf iets hebt gedaan, er zijn dan 2 jij's, eentje die doorspoelt en eentje die aan het leren is voor zijn leven. Erg grappig vond ik dit. Tijd kan zo fascinerend zijn, voorals als je tript of high bent...
|