![]() |
Idee
Citaat:
|
Ik denk dat de resultaten van zo'n IQ test nogal deprimerend zullen zijn.
|
voor (y)
|
Citaat:
|
Ben benieuwd hoe LS en Onzin het doen :')
|
Citaat:
|
Grappig idee hoor, maar dan gaan mensen nog harder liegen dan normaal over hun score.
|
Wat leuk zeg.
|
Slecht idee, slechter nog dan deze nick :s
|
achja is wel leuk
maar het is aan Jon uiteraard |
Citaat:
|
Ik zeg: Henk Vos Subforum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom, dan hoef ik niet eens te beginnen met lezen (Y)
|
Citaat:
|
Haha, de gemiddelde onzinner is slimmer dan de meeste mensen die in dit topic hebben gepost :)
|
Onzinners zijn niet verstandelijk gehandicapt ofzo. :nono:
|
Onzin wordt gedemoniseerd!!111!11
|
Leuk idee. :)
|
Citaat:
|
Ik vergelijk mijzelf liever niet met forumers die op D&A posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: mocht je hier verder over willen discusiëren dan raad ik je aan naar D&A te gaan. Daar staan een topic waar je je mening over drugs kwijt kan en dan ga ik er met liefde op in. Maar niet hier want dat is wel erg ver offtopic. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Best wel grappig dat je zo`n kutgrap zo serieus opneemt, terwijl jij daar als hoogbegaafd onzinner toch gewoon boven staat? :) |
Wat een Onzin-haat. Ik kom al 4 jaar op dit forum (over 2 dagen dan) en ik post op Onzin, maar ook op andere fora en zoveel verschil zit er niet tussen hoor. Je hebt overal mensen die kut posten. Damn, wat een kutpost btw.
Ontopic: Wat een kutidee. |
Citaat:
|
Mag hier een slotje op?
|
HAHA IK VINT HET WEL een leuk ideej :D(Y):D:D:D:D
maja et gaat eigelijk om het EQ he, want ja wat heb je eraan als je zo'n kutnnerd bent die een hoog iq heeft, begrijp je eq is belanrijker :) ohja en ik ben zelf onzinner, houdt alemaal je kutbek tegen ons joh, denk je dat je stoer bent met je hoge Iq? :rolleyes: ik kom teminste nog buiten en nie alleen achter de computer, zoude jullie ook eens moeten doen :D :D |
Leuk idee, lichtelijk onuitvoerbaar tho.
En ik denk dat als je eht zou doen er eerst een paar nieuwe servers meoten komen want t is al rampzalig de laatste tijd (zo'n grote test kost ook behoorlijk wat capaciteit) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ruik gebraden kiprollade.
|
de kip staat bekend om zijn goede posts
|
Citaat:
|
Toch jammer dat Chrome zichzelf zo tof voelt terwijl hij zelf geen gevoel voor humor heeft en te veel smilys gebruikt (n)
Ik weet inderdaad niet of het digitaal wel uitvoerbaar is, en het mag ook anoniem blijven. Het lijkt me gewoon leuk om te zien of vooroordelen kloppen(N&A mensen zijn slim, onzinners dom) of dat het allemaal wel meevalt en dat blijkt dat alleen L&R zwakzinnig is (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |