![]() |
Enquete Over de Fastfoodwereld
Zouden jullie deze alsjeblieft willen invullen :-)
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=7918&ln=ned |
Gedaan! :)
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Wat een gruwelijke hoeveelheid spelfouten :(
|
Leuke enquete :) (y) .
|
Citaat:
|
done
|
Ingevuld.
|
Gedaan
Vond vraag 14 verwarrend. 'Wat is volgens u het aandeel van fastfood in de toegenomen zwaarlijvigheid' of zoiets. Wat voor antwoord verwacht je daar? Een precentage? Of alleen een woordje als 'groot.' Aan de vraag te zien, lijkt een precentage logischer, maar ik denk dat weinig mensen een idee daarover in procenten hebben. Ik in ieder geval niet. Misschien had je die meerkeuze kunnen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kheb m ook gemaakt.
|
Bullshit-enquête.
Is dit voor het vak Nederlands? En jij bent 19 jaar? Tip een: derde persoon enkelvoud = STAM + T; voor andere spellingstips kijk je maar eens in je handboek van jaren geleden. Tip twee: als één vraag positief of negatief beantwoord kan worden, moet je geen tweede vraag stellen die ervan uit gaat, dat je op vraag een sowieso ja antwoord. Verder is het niet abnormaal dat iemand zijn boterhammen meeneemt naar het werk, omdat dat werk niet aan voedselvoorziening doet. Tip drie: als je frieten bakt, doe je dat sowieso in vloeibaar vet. Op een andere manier krijg jij je frieten niet gebakken. Tip vier: denk eerst eens na over je vragen, en wat je met de antwoorden kan doen, voordat je een enquête opstelt. |
Ingevuld
|
Citaat:
En wat "tip 3" betreft; is het niet zo dat datgene wat men vast vet noemt later ook vloeibaar wordt? Dat zijn van die 'blokken', die vloeibaar worden als je ze opwarmt. Alsof ook maar iemand zou denken dat je frieten in een vaste stof bakt. :o |
Citaat:
|
Ingevuld!
|
Alsjeblieft.
|
Toch vind ik McDonalds lekker op z'n tijd!
|
Heeey leuke enquête. Persoonlijk ben ik gek op fastfood maar ben niet dik dus voor mij mag Mc Donalds mijn hele leven wel blijven bestaan. Maar wil je nu ook mijn enquête invullen, ga naar www.ovc.nl dan naar leerlingen en dan informatie. Bedankt!
PS: Wij hebben ook al veel negatieve commentaar gehad maar het gaat wel heel goed, dus maak je niet druk! |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt ook ovenfrites. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |