![]() |
MSN, waarom melt ie zich steeds aan op mijn naam?
We zijn thuis met 3 keinders. Ik ben er 1 van. 2 van ons hebben MSN. Ik en m'n zus. Maar sinds we die nieuwe MSN hebben meld ie zich gelijk aan onder mijn naam. Dat is K*T en vervelend want ik zit d'r niet altijd achter. Kun je dat uit zetten?
Eerst stond er altijd op dat scherm: "Klik hier om aan te melden" Maar nu staat er: "**********@Hotmail.com Klik hier om aan te melden" & "Klik hier om aan te melden onder een andere account". Dat is dus K*T, hoe krijg ik dat weg? :( |
Dan heb je aanstaan dat ie je wachtwoord onthoudt. De volgende keer dat je je aanmeldt, dat vinkje niet aankruisen dus.
|
Dat is het niet, want dat staat al 'uit'. :confused:
|
Moet je het bij Msn Messenger ook doen, niet alleen msn explorer. Of andersom.
|
daar moet je bij de opties iets voor uitklikken... ik weet niet precies wat het bij de nederlandse/engelse versie is aangezien ik de zweedse versie heb...
|
Citaat:
|
Het zal we XP zijn
Dan moet je bij de USER opties uitzetten. Start -> Control Panel -> User Accounts -> (User) -> change my .net passport dan moet je het wel kunnen vinden. Is het trouwens niet handiger om 2 verschilldende accounts te maken? 1 voor jou, 1 voor je zus? |
Citaat:
|
versgillende acounts werkt goed idd werkt bij onz perfect, jajaah XP :P
|
Ja dat is kut heb ik ook ":(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dan moet je voortaan je afmelden en aanmelden bij WinXP? Want dat wil ik niet.
|
Up!
|
Up!
|
Citaat:
|
Maar eerst onder WinXP deed ie niet zo moeilijk. Dus het moet ook anders kunnen..
|
Up!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ja.
|
Verwijder MSN en installeer het opnieuw
|
Dat ik daar zelf niet aan dacht.. :confused: