![]() |
rare mensen...
heej iedereen!
naja, ik ben zoals iedereen noemt een "alto" maar ik vind dat het eigenlijk best wel meevalt. sommige mensen vinden dat niet en kijken best wel raar naar me als ik bij een openbare plaats kom, bijvoorbeeld de wachtkamer van de dokter. hierbij hoort het volgende verhaaltje. ik ga naar de dokter, ik kom de wachtkamer binnen in een lange leren jas tot aan de grond, een skatebroek aan en mn haar rood met blauw geverft. dr zit een oude mevrouw in de wachtkamer en die kijkt me aan met de gedachte: "jezus f*ck wat doet dat stuk tuig hier nou in de wachtkamer, die zouden ze op moeten sluiten!!! :eek: " daar moet ik altijd wel om lachen, want ik weet van mezelf dat ik geen vlieg kwaad doe. ik wil later cliniclown en lerares op de basisschool worden, dus dat zit denk ik wel goed. zijn er mensen die hetzelfde meemaken? groetjes, karen! |
Ik vind ook dat je opgesloten moet worden. :rolleyes:
|
schot voor open doel. :o
|
Eh... ik geef dit topic 5 minuten (aangezien het nu niet zo druk is).
|
ik heb dat ook heel vaak ja. niks van aantrekken :)
|
Citaat:
|
Ik vind dat het topic moet blijven (Y) Zelden zo'n interessant verhaal gelezen :D
|
Oeh. Alto. Hoe eng.
If you can't take the heat, then get out of the kitchen. Échte alto's geilen juist op aandacht. Ik tenminste wel. |
ik leef met je mee karen :)
zullen we msnen ?? |
Oeh oeh, ik wil zo graag iets bedenken!
Maar nu weet ik niks :( |
ik wil een foto van je zien, karen
|
back door man (L) karen
|
:bloos:
|
ik ben altogeil, dat weet je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok dan.. danku voor alle (positieve:P) opmerkingen..:P
|
kom op met die foto, ik moet zo weg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word chagrijnig van dit topic en nog chagrijniger van alle mensen die erop reageren.
:mad: |
Citaat:
|
breek zijn hart niet KAREN :( !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ZerO: Alto's moeten niet zeuren, moeten ze maar geen alto zijn. :) |
ik heb net een pm van karen gekregen :eek:
job niet jaloers worden :o |
Ik ben al Cliniclown, alleen dan op free-lance basis. Ook alto geweest enzo, mooi werk joh. Mischien kan ik je nog wel wat tips geven (y) .
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom blijven mensen zulke loze kuttopics openen over hoe alto ze wel niet zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zo enorm eenzaam daardoor geworden, dat ik alleen het internet nog heb. Ik schrijf gedichten, zonder metrum of vorm, maar publiceer ze niet. Niet omdat ik weet dat ze kapotgeflamed zouden worden, maar omdat ze dan niet meer van míj zijn. :( :( :( :( Ik zing en schrijf ook liedjes, maar laat ze aan niemand horen, niet omdat het voor geen meter klinkt maar omdat ze een deel van mijn ziel zijn. :( :( :( :( :( Mijn haarkleur is neon-rood, niet omdat ik dat mooi vind, maar omdat ik een statement wil maken. Ik ben mezelf, ik ben anders. En je haar een lelijke kleur geven is de ultieme statement. Ik heb mijn hele gezicht onder de piercings zitten, niet omdat ik dat mooi vind, maar omdat ik oud genoeg ben om piercings te nemen. :( :( :( :( :( :( :( :( Dáárom ben ik een alto. Om mezelf te zijn. :( :( :( :( :( :( Daarom pest ik ook al die andere sell-out, wannabe alto's!!!!!!111 :( :( :( |
Dit ben ik als cliniclown:
http://www.freekdegreef.demon.nl/rutgerclown.jpg ik hoop dat je iets aan deze foto hebt, vooral de blouse vind ik erg leuk (y) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Die zocht ik al (y) .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ooh kijk mij eens alto zijn, ik ben zo anders dan de rest, en niemand begrijpt me" |
Citaat:
|
Citaat:
Het is zo'n vaag gebied :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |