![]() |
De slimste
Een quiz op Talpa.
Hij komt ook al een hele tijd in België op tv, alleen gaat het dan vaak over dingen die echt met België of Belgen te maken hebben, en die weet ik meestal niet. Dus nu in Nederland is het wat makkelijker :) Ik vind het wel een leuk programma iig. Maar Nederlanders zijn volgens mij echt minder slim dan Belgen :bloos: Ze snappen het hele idee van het spel gewoon vaak niet :confused: En ik vraag me af wat nu precies de bedoeling is van degene die op die stoel zit en commentaar geeft op vanalles, maar niet echt meespeelt.. Om 22.00 komt het, iig van maandag tot en met donderdag, rest van de week weet ik niet zeker. |
Maandag tot donderdag inderdaad! Vrijdag, zaterdag en zondag komt er iets anders.
Op Belgie heb ik het ook een aantal keer gekeken maar dit is zeker beter! Ik vind het een leuk programma (y) |
Ik heb het een keer gezien, gister of eergister was dat.
Toen verbaasde ik me over de domheid van een van de mensen die niet eens wist wat een priemgetal was! :| |
dit is wel een leuk programma ja, Zit jan joost er nog steeds in?
hij is echt grappig. En die hans ofzo is veel te slim waardoor de lol er bij hem snel af is. Trouwens @ pebbles: Het zijn ook maar prominenten die niet naar het prog kijken en dan voor 't eerst gelijk medoen. Dus dan snappen sommigen het niet. En wat cees ofzo daar doet, is een beetje voor afwiisseling zorgen oid. |
Als je hoort dat het op Talpa is, is 'de slimste' zijn meteen een stuk minder eer.
|
In Belgie speelt men het al wat langer, daarom kent men hier de regels nog niet zo goed. En met die priemgetallen ging het toch best goed?
Die Cees zit daar gewoon 'grappig' te wezen, hoewel ik hem écht walgelijk irritant vind. Ik heb het twee keer 's avonds laat gekeken, was wel grappig, maar soms zijn mensen echt te dom. |
Ja, maar er wordt toch elke keer heel duidelijk uitgelegd hoe het werkt, en dat 'stop' roepen erg belangrijk is, en toch moet Linda de meeste kandidaten er nog tig keer aan herinneren..
Vooral Henk Westbroek was erg.. Maar dat zal nog wel over gaan dan :) |
ik vind t leuk :)
jammer dat jan joost eruit is hans is echt superslim haha, zit er nou al heel lang in! |
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk maar een dom programma, en toch kijk ik 't welles. Ik vind het suf, Kees Geel is irritant en Linda de Mol haalt sowieso al het bloed onder mn nagels vandaan.
En Jan Joost is al helemaal irritant, ik snap niet wat jullie er leuk aan vinden, eigenlijk. |
Citaat:
@Andijvie: Henk en Hans deden het goed met die priemgetallen, maar ik vond het toch wel heel erg dat die middelste deelnemer al direct af was. |
Citaat:
|
Citaat:
Kom op zeg, het is zo makkelijk om meteen het programma maar af te gaan kraken, enkel en alleen omdat het op Talpa uitgezonden wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het gewoon flauw als je dan net 1 stomme vraag eruit pikt. En tuurlijk is afkraken leuk. Maar er zijn al topics vol geweest waarin Talpa wordt afgekraakt. Van mij mogen er nu ook wel eens topics komen waarin de Talpa-haters (mensen die al een mening hebben nog voordat ze het programma gezien hebben, enkel en alleen omdat het op talpa is) wegblijven uit de topics. |
Ik heb het nu per ongeluk twee keer gezien. De vragen zijn lang niet zo makkelijk, maar toch zeker te doen. Gewoon een leuke quiz. Linda de Mol is alleen wel vreselijk...
|
Citaat:
|
Ik heb een paar keer een stukje gezien. De quiz opzich is wel leuk, alleen vind ik Linda de Mol niet leuk en die Cees Geel totaal niet grappig. Dus als ze die nou voor leuke mensen vervangen, is het vast de moeite waard om te kijken.
|
Citaat:
|
Ik vind 't best een leuk programma.
Er was laatst een vraag over buren, vraagt Cees aan Linda: "Heb jij leuke buren?" Linda: "Ehm.. Ik heb geen buren. Ik woon vrij ruim." Ja joh, toch wel.. |
Citaat:
|
Citaat:
Had je denk ik moeten zien:) |
die methenk westbroek was leuk ja, jammer dattie der gelijk uit lag :(
|
Dit is een quiz die uitstekend in elkaar zit.
In België had het met die formule en de vlotte presentator veel succes. |
Bij de laatste aflevering die ik zag had was meneer dinges slimmer geweest dan Hans als hij had geweten hoe het liedje van Aliyaah dat ze lieten zien heette. Wist niet dat dat een maat van intelligentie was.
En die jan joost was TE irritant. Altijd even benadrukken door verontwaardigd te doen als ie iets niet weet, wat een sukkeltje |
Citaat:
|
Citaat:
Vond het wel leuk aan het begin maar toen dezelfde mensen de hele tijd terugkwamen was ik niet meer geintresseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik volg deze quiz ook al een aantal weken en ken het van de Belgische zenders inderdaad. Leuk programma, en die ene Hans zit er al een hele tijd. Hij weet veel en op momenten dat-ie kans ziet dat-ie veel seconden kan pakken, pakt-ie ze ook. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |