![]() |
Emo Ten Top
De nieuwe Matchbook Romance en Yellowcard zijn nu te beluisteren.
Yellowcard heeft me nooit zo kunnen boeien maar sommige liedjes op de nieuwe plaat zijn niet eens zo slecht, stuk rauwer dan de voorgaande albums. Veel plezier. |
Slotje.
Er is hier sprake van irrelevantie. |
verwijzingen naar downloadprogramma's worden niet toegestaan, ook verwijzingen naar IRC kanalen dus niet.
|
Citaat:
|
Dan heeft Pruttelpot zn werk toch goed gedaan :)
|
Ik hoop dat pruttelpot blij, heeft 'ie weer iets om zich af te rukken.
|
Dat jij geen inzicht hebt in wat wel en niet toegestaan is volgens beleid hier maar ook volgens bepaalde organisaties die graag sites (en lui thuis) aanklagen de laatste tijd (ja, ook in nederland) betekent niet dat ik me afruk op iemow-core's verwijderde stukje hoor. Het betekent slechts dat jij te weinig verstand in je kop hebt om dat te kunnen begrijpen.
|
kappen met dat gezeik nou, regels zijn regels
|
het zijn toch twee kutbands.
|
dom topic, nog dommere reacties, behalve pruttelpot en Rieno dan.
|
Die bands zijn niet tof en niet emo.
|
Citaat:
Citaat:
|
had ik door ja
|
Citaat:
Het gaat er niet om dat er verwezen wordt, maar wat diegene die erheen gaat ermee doet. |
Citaat:
"verwijzingen naar downloadprogramma's worden niet toegestaan, ook verwijzingen naar IRC kanalen dus niet." Verwijzen naar download programma's mag, als je bv zegt van valt op soulseek te vinden, geen probleem, als je zegt, bij deze user in die map op soulseek, dan is dat wel een probleem. Valt meer over te lezen in het beleidszaken subforum. (En jep, aan mij te danken, lief he). |
Citaat:
|
dus je mag gewoon zeggen "te downloaden bij de standaard irc kanalen" ?
|
Citaat:
het aangeven van de plek waar de muziek of weetikhet te krijgen is, mag dus ook niet. |
Het slaat allemaal helemaal nergens op.
|
hmm. hier moet een gaatje in te vinden zijn.
- "te vinden met het programma waarbij je zelf enige commando's in moet voeren" ? - "ik weet niet waar je het kan vinden, mijn ziel is zoek" ? |
Je mag wel zeggen welke plekken je op het toetsenbord moet indrukken zodat je ziet waar je het kan downloaden.
|
ok, dit gaat nergens meer naartoe...als je wilt discussiėren, zoek je beleidszaken maar op
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |