![]() |
Powerviolence
Leuke muziek, ik zoek meer, bands als:
Spazz Fuck On The Beach Flachenbrand Charles Bronson Kthx. |
|
Charles Bronson!
Hoe gaaf. Probeer: Excombatwoundedveteran eens |
Crustenzooi?
|
(y)
En Metal, ik stel hier de vragen :nono: . |
hellnation - dynamite up your ass :MAD:
|
oh ja en siege - drop dead en de band dropdead dan ook uiteraard
|
Citaat:
|
Yay (y)
En ik vind net Capitalist Casualties weer :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vergeet Iron Lung en Man Is The Bastard trouwens niet.
|
Mooi, mooi, keep 'm coming!
|
Overigens, wat nou precies powerviolence is blijkt nog steeds best onduidelijk te zijn. Charles Bronson is eigenlijk gewoon übersnelle hardcore, a la Betercore.
Nog zo'n gave snelle band: Einermusstot. |
Ja ik weet het ook niet, Powerviolence, speedcore, whatever, beetje met een trashy sound erbij is altijd leuk...
|
Surf Nazis Must Die valt hier volgens mij ook wel onder. (kan t mist hebben).
|
tis wel crust ja
|
Citaat:
|
Citaat:
look back & laugh is ook wel iets voor je? |
Ik schrijf alles op, ik ga slsk af & en weet er iemand nog een winkel/distro waar ik het kan vinden?
|
http://www.myspace.com/therepos
Van de oude zanger van Charles Bronson. (hoewel t er niet op lijkt whatsoever) Ennem, Seeing Red, valt dat hier niet ook onder? |
Citaat:
|
Citaat:
ik waarschuw maar! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook blij dat EMI en andere majorlabels powerviolence/snelle hardcore steunen. Waar zouden al die bands anders hun brood mee moeten verdienen?
|
hoewel ik niet zeker weet of alles onder de noemer powerviolence valt:
infest limp wrist los crudos betercore point of few insult cockroach skulls and flames catweazle das oath lomb olho de gato strong intention mihoen öpstand i shot cyrus discarga enz enz enz. en ik moet als look back and laugh genoemd wordt, ook talk is poison noemen. en dan ook deathreat (geen death threat) en dan ook his hero is gone, tragedy en uranus, hoewel je dan toch veel meer de emo/crust kant op gaat. en hoe fucking vet zijn charles bronson en spazz! en de nieuwe lbal, ook al zo goed. ps: stack, my own lies, the now-denial, totalitär, en the almighty dropdead |
tra tra krejar
nfkandf kjasca kisad jdfj dklfjsd ladf AKLS ASINIS IAJDOAJDAOIJDOAD! Oeps, nou heb ik de lyrics van alle powerviolence-nummers in een keer verklapt. |
Citaat:
|
97a. Misschien geen powerviolence, maar wel teringsnel. Check de 2e lp: Society's running on empty. 11 min 20+ nummers.
|
Citaat:
|
Geen ultraviolence ? :o
|
Citaat:
|
Container crusties from hell
Skitsystem |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |