![]() |
vagina breder knippen
ik moet mij dus volgende week onderaan laten knippen omdat ik veel te smal ben onderaan en daardoor ook heel veel pijn heb bij het binnendringen nu zou ik graag willen vragen of er hier iemand is die dat ooit al eens heeft ondergaan?? ik ben wel volledig in slaap maar toch heb ik schrik en misschien is er iemand die dat ook al meegemaakt heeft en die mij daarover wat meer kan vertellen
alvast bedankt.. |
nog niet van gehoord eigk, maar miss kun je een zoeken op eraringen van vrouwen die moesten bevallen, die moeten wel vaker ingeknipt worden omdat het kind anders neit naar buiten past.
ook iemand met kind die ik ken heeft dit gehad, die zei iig dat het wel meeviel maar iig veel suc6(y), en niet te zenuwachtig worden, het stelt zeer waarschijnlijk weinig voor ;) |
maar bij een bevalling ben je wakker hé ik slaap en denk wel dat dat een verschil maakt ik weet het niet
|
Bij een bevalling doen ze 't tijdens een perswee en die doen zoveel pijn dat je niets meer voelt van het knippen. Maar dan nog denk ik wel dat je wat hebt aan ervaringen van vrouwen die ingeknipt zijn bij de bevalling, want het herstel van het inknippen gaat natuurlijk hetzelfde als bij jou.
|
ja idd maar ik vind da nergens zo een forum :s
|
aaauwww
|
Citaat:
Amai das goeie hoop :) |
weet niemand dan zo'n forum?
|
Citaat:
|
en weet je dan misschien hoe deze noemt?
|
Zoek eens op van die 'vrouwenfora' waar vrouwen gezellig over hun zwangerschap en baby's keuvelen. Als ze kinderen hebben, zijn er vast ook vrouwen die ingeknipt zijn, daar kun je je vraag beter kwijt dan hier.
Probeer het eens op het Viva-forum of iets dergelijks. |
|
Citaat:
|
ach, dat kan je toch ook zelf met een schaar?
|
ik zie dat TS al een goedlopend topic heeft geopend op de gegeven website.
wat een verhalen daar.blij dat ik nooit zwanger kan worden. |
Mss ook meer succes op "lichaam & gezondheid".
|
Citaat:
|
M'n moeder moest ingeknipt worden omdat ik zo'n
Edit: ze leeft nog. |
Citaat:
Arme moeder. |
Jaja, ze hebben een hel doorstaan voor ons, all hail Mum (Y)
|
Dat is hun taak :rolleyes:
|
Klopt :)
|
Ik verwacht ook geen respect als ik ergens m'n lul in hang en iemand zwanger maak :rolleyes:
|
Al die kut kinderen hier. Ik heb mn ma echt gemarteld door dr hele buik te laten opensnijden :cool:
|
Een zus van m'n oma, die verdient pas respect, 14 kinderen gebaard (het waren de 30s!) waarvan 7 of 8 keizersneden, wat niet eens mag, en het daarna toch nog 20 jaar uitgehouden zonder dood te gaan (Y)
Edit: vikinggebroed, dan krijg je dat. |
Citaat:
|
Als ik een vrouw was deed ik m'n keizersnedes zelf (Y)
|
Met een botte bijl, zonder verdoving?
|
Wat weer een oeverloos geleuter (y)
|
Citaat:
Ja als je wakker wordt voel je je narcose nog, als dat wegebt ga je verschrikkelijke pijn hebben, en als je dacht dat dat al pijn deed moet je maar eens gaan douchen, dan denk je dat je doodgaat. Maar naderhand ben je er blij mee want dan kan je wel fatsoenlijk neuken. @ Ymir: slagzwaard en doekje voor het bloeden :cool: |
Citaat:
|
niet teveel weg laten knippen, dat zou zonde zijn!
|
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar succes want het zal geen pretje zijn.
|
Citaat:
|
aah men topic staat ier nog altijd op kom even zeggen dat alles goed is verlopen ik heb het overleefd :-)
wel paar dagen pijn gehad alé ja pijn gewoon niet kunnen zitten maar alles is in orde ;-) |
Citaat:
|
anders kunde zo ne keer ammol sirieus overdrijven é kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet! ;)
|
Wablief? :s
Afijn, ik ben blij dat je het achter de rug hebt en dat je probleem is opgelost. Enne, niet persoonlijk opvatten hoor, dat gegein van die kerels hier! |
neenee ma oeda die ier bezig zitten precies of ze weten er alles van maja se...
wrm wablief?? |
of het probleem helemaal is opgelost weet ik nog niet ik had een bepaalde tijd gekregen van de dokter dat ik geen seks mocht hebben nu dit weekend mag ik het de 1ste keer terug proberen en dan zal ik zien of het over is dusja...
maar zal hier zeker wel nog eens iets zetten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Houd op met dat dialectpraten! :evil:
|
Jeetje, hoe komt het dan dat je zo krap was? Is dat erfelijk? Ik hoop voor je dat het nu in orde is anyhow...
|
te weinig oefenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je het hardop, fonetisch uitspreekt, is er wel wat van te maken. Tenzij ze het zelf hardop uitspreken, dan moet je wel erg goed opletten. Soms erg vermoeiend ja.. :p |
Ik heb het maar in m'n sig gezet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |