![]() |
Nieuwe Matchbook Romance & Yellowcard
Omdat er misschien mensen zijn die het wél leuk vinden en er serieus op in willen gaan.
We mogen het dus niet hebben over downloaden, ik blijf dan ook weg uit dit topic.(y) Iig, ze staan online, je zult alleen ff moeten zoeken. |
waarom maak je het topic aan als het je geen reet interesseert?
|
Omdat alle overige posts verwijderd zijn.
|
Waar zijn alle posts naartoe dan?
|
Naar zn grootje.
En Matchbook Romance en Yellowcard zijn sucks. |
Nou, die zijn inderdaad heel sucks.
|
Ik vind Yellowcard wel wat meer sucks dan Matchbook romance hoewel Matchbook romance ook al behoorlijk sucks is
|
Ik vind soms Yellowcard minder sucks, en dan zing ik hard mee. De demo van Matchbook Romance is bedroevend sucks.
|
ik zeg niets :|
|
:d
|
Citaat:
|
http://www.ure.cas.cz/search/plist/grym/photo.jpg
Jan Grym vindt het wel mooi spul. |
ik vind het sucks dat iedereen die matchbook romance en yellowcard nu sucks vinden, dergelijke muziek 2 a 3 jaar geleden tof vonden.
myself included natuurlijk en om maar in de trend van casper alies te posten; ik vind yellowcard minder sucks dan matchbook romance. |
Ik vind yellowcard leuk op zn tijd net als matchbook romance.
Hell yeah. En ze zijn ongetwijfeld op soulseek en irc wel tevinden. ' |
Citaat:
|
:)
|
Ik vind yellowcard gewoon een leuk bandje, en de nieuwe cd is goed te doen.
|
Zou natuurlijk ts kunnen pmmen om te vragen waar ze zijn, maar ik vind die bands niks, dus laat maar.
|
Citaat:
|
Yellowcard vind ik niet de moeite waard.
Matchbook Romance daarin tegen wel een beetje. |
Citaat:
Toen heb ik de band afgezworen. Troep en troep maakt dubbel troep. Bij hen zit je ongeveer op een kwart dan. |
Heeft iemand überhaupt die nieuwe Matchbook Romance geluisterd? Ik heb er net even door heen geskipt en het is een hele andere sound dan hun eerdere album en EP.
Dus misschien wel minder sucks.. Volgens mij een album dat groeit na meer luisterbeurten. |
ik heb yellowcard zowaar gedownload. Maar da's omdat die drummer goed is hè, niet omdat de muziek nou zo leuk is :)
Die andere band laat ik maar voor wat het is want aan de bandnaam af te leiden ga ik er verdrietig van worden :( . Dan trakteer ik me nog liever op een uurtje Gallhammer. |
Ik vind beiden wel leuk zo af en toe. Ken eigenlijk alleen die singles van yellowcard en dat eerste album van matchbook romance.
En stiekem zing ik my eyes burn wel eens mee als ik een emo bui heb :o |
Citaat:
|
Ik vind die nieuwe Matchbook Romance goed bagger eigenlijk.
My Stories, My Alibis vond ik een leuk album, daar lijkt deze totaal niet op, het lijkt op emmm, Muse. |
Ondanks dat iedereen ze vind sucken. Ga ik lekker toch zeggen dat wel Yellowcard fan ben. En dan ik bij een optreden ben geweest..
Alleen ik vind hun nieuwe liedjes wel iets minder goed.. |
En die andere band ken ik niet
|
Ik vind de nieuwe Matchbook Romance erg goed, juist omdat het zo anders klinkt.
|
iets kan niet sucks zijn, iets sucked of het is kut :x
maar ik vind yellowcard wel oke dus ik ga dat nieuwe album wel ff checken |
Citaat:
|
Matchbook Romance - If all else fails
die is wél mooi (Y) en dan bedoel ik ook mooooi!.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |