![]() |
Voor kleuterleidster studeren
Ik moet vanaf september nog 2 jaar en dan is mijn middelbaar af. Maar heb nu een paar vraagjes waar jullie mij misschien mee kunnen helpen:
Ik wil graag kleuterleidster worden en ga vanaf september verzorging (BSO-afdeling) volgen, met die richting kan ik toch verdergaan voor dat beroep of niet? Zo nee, welke richting volg ik dan het best voor die 2 jaartjes? Zo ja, welke richting moet ik dan verder doen in de hogeschool? Bedankt op voorhand Kus, BadAngel |
Echt niemand die me kan helpen?
Dan zal ik me ergens anders moeten gaan bevragen :) Toch bedankt Kus, van mij |
Citaat:
Dan maakt het echt nix uit.. diploma = diploma.. ik weet niet wat voor nivo je hebt, maar ik wil ook kleuterleidster worden.. en ik doe nu helpende welzijn.. daarna spw.. en dan kan je assistent kleuterleidster worden.. (dacht ik) en jah.. dan de pabo volgensmij :confused: Moet het allemaal nog uit zoeken.. Maar het maakt niet uit wat je deze 2 jaar gaat doen. |
Kleuterleidster kun je echt niet studeren schat :D
|
Citaat:
Een diploma heb je er alleszinds toch voor nodig :) |
Citaat:
Ikke woon in België en daar zit dat allemaal een beetje anders... Maar goed, als het niet uitmaakt dan zie ik wel Thanx meid! Kus, van mij |
Citaat:
MAARGOED diploma = diploma.. volgensmij maakt dat niks uit.. vraag gewoon ff een boekje aan hoe dat allemaal gaat :) |
STW of BJ
( sociaal technische wetenschappen- Bijzondere jeugdzorg.) Da's een richting uit het Technisch onderwijs (TSO) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |