![]() |
Bladen als 'Prive' en 'Story' mogen over BN-ers schrijven wat ze willen
Bladen als 'Prive' en 'Story' mogen over BN-ers schrijven wat ze willen!
Graag jullie mening Ik heb ook andere stellingen... Bekijk die ook als je wilt!! Ik doe dit voor school en wil graag de meningen van andere mensen... alvast bedankt!! (y) groetjes Cratus |
Natuurlijk niet, zoiets heet smaad en is gewoon verboden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze te ver gaan, (als het dus smaad is) worden ze ook meestal aangeklaagd en moeten ze een rectificatie plaasten. Zo werkt het.
|
Citaat:
|
Ja, jammer, maar daar kun je niks aan doen. 'Preventieve' censuur is verboden.
|
'Films, TV & Radio'?
Wat doet dit hier? :confused: |
Ach het werkt 2 kanten op he, als de BN'ers hun verhaal kwijt willen of hun cd'tjes willen verkopen, willen ze maar al te graag in de bladen staan, en als er iets negatiefs wordt geschreven slepen ze ze voor de rechter (= overdreven uiteraard).
Maargoed ik zou als BN'er zijnde die blaadjes lekker links laten liggen en er geen aandacht aan besteden. En dan mogen ze dus idd schrijven wat ze willen, als je er zelf geen ophef over maakt is de lezer het na een week toch weer vergeten. |
Tis alleen wel dieptriest als bv. zo'n Willem en maxima (waarvan de eerste er trouwens helemaal niet voor gekozen heeft om een BNer te zijn) heel specifiek vragen om alsjeblieft in rust op vakantie te mogen gaan, dat zon zaadblad als de Privé daar dan toch lekker foto's komt maken in de bosjes.
Maar je kunt er iid toch nooit wat aan doen. Iedereen vind het héél erg, maar koopt toch elke week zo'n mukblaadje. |
Citaat:
Het liefst zie al die pauperbladen zo snel mogelijk failliet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
> Maatschappelijke vakken
Ik ben het trouwens niet met je eens dat de bladen toch hun zin hebben wanneer zij moeten rectificeren. Ze komen wel in de aandacht ja, maar toch echt negatief. Bovendien is het gewoon gezichtsverlies op het moment dat je moet aangeven dat je als blad verhalen hebt verzonnen. Het doet de betrouwbaarheid van je blad geen goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu alleen de schadevergoedingen vertienvoudigen en het is commercieel niet meer haalbaar om kwaadaardig te roddelen voor o'n blad. :) |
De bladen hebben recht om dingen te schrijven die ze willen. Ondanks de roddel niet waar is. Niemand gelooft het toch, dus laat die bladen maar gewoon hun gang gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |