![]() |
Het is voor ouders maar goed dat er opvoedprogramms's op tv zijn!
Het is voor ouders maar goed dat er opvoedprogramms's op tv zijn!!
Graag jullie mening Ik heb ook andere stellingen... Bekijk die ook als je wilt!! Ik doe dit voor school en wil graag de meningen van andere mensen... alvast bedankt!! groetjes Cratus |
Ik weet niet of het persé goed is voor ouders... wel voor ouders met kutkinderen in ieder geval :D
EHBO is zeker leerzaam dan haha. Maar verder denk ik dat de meeste ouders het prima zonder redden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is vermaak, de tips zijn altijd hetzelfde, dus erg leerzaam is het niet. (Wees consequent, geef positieve aandacht (beloon bij goed gedrag), geef waarschuwingen voor je straft.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja!!
|
En het is natuurlijk altijd leuk om mensen te zien die er een nog groter potje van maken dan jijzelf.(Y)
|
neej vind ik niet!! :nono: Ouders die moeten tog egt voor hun eigen kinderen kunnen zorgen, zonder dat de tv daarover gaat?! Vroeger konden ze het in feite ook tog?
|
Haha... Ouders die kutkinderen hebben, hebben helemaal geen tijd om dit soort programma's te kijken... Veel te druk met die kutkinderen rustig houden..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is puur leedvermaak, en dat is gewoon vrij grappig om te zien. Overigens had ik tot voorkort ook een ramp van een 3 jarig neefje die dankzij dergelijke programma's en boeken nu toch wel een heel ander soort opvoeding krijgt (lees: consequenter). Dus het lijkt te werken... (y)
|
Citaat:
|
Bullshit. Ouders zouden zulke controle over hun kinderen moeten hebben dat ze geen televisieteam in moeten roepen.
|
Citaat:
|
Nee, ik geloof niet dat opvoedprogramma's leiden tot beter opgevoede kinderen. Opvoeden en het aanvoelen daarvan is geloof ik een natuurlijke en in zekere zin aangeboren neiging. Dus of je er goed in bent of niet is ook een kwestie van aanvoelen. Als zwakke ouders hun kind niet goed kunnen opvoeden dan doen ze het ook echt niet beter door zo'n programma .
|
mensen die daadwerkelijk geloven dat programma's als 'eerste hulp bij opvoeden' nuttige opvoedkundige tips opleveren kijken om exact diezelfde reden iedere middag naar oprah zodat ze een uurtje later als dochterlief thuiskomt van school meteen kunnen gaan krijsen of het arme kind ooit methadon gebruikt heeft.
lees een boek. |
Citaat:
je deed mee aan de voorrondes voor het lagerhuis en kon zelf geen argumenten verzinnen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |