![]() |
de NL antillen moet onafhankelijk worden
de Nederlandse antillen moet onafhankelijk worden...
zijn jullie het er mee eens?? kusje kim... |
Met alle plezier, scheelt ons geld en rotzooi.
Alleen kan het niet door een oud verdrag dat Nederland maakte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pacta sunt servanda, ja. Maar alle verdragen kun je wijzigen.
|
Citaat:
|
wat willen de nederlandse antillen zelf? lijkt mij toch ook wel belangrijk. Als zij het zelf graag willen mag het van mij, het is nou niet echt alsof ze een belnagrijk deel vormen van de nederlandse staat (kwam er zelf pas vrij laat achter dfat het bestond en bij nederland hoorde, terwijl ik toen al wel alle dorpjes uit limburg uit mijn hooefd moest kennen)
|
Titel even aangepast :)
|
Citaat:
|
Graag, en gelijk geen geld meer die kant op en geen Antilianen deze kant op
|
Oké, nu weet ik het zeker. Jij hebt de stellingen gelezen :p
|
Ik vind dat Nederland zich gewoon onafhankelijk moet verklaren
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn zus heeft een tijdje op Curacao gewoond en ik ben er zelf ook een paar keer geweest.. Nederland betaald, Nederland bepaald is het vooralsnog.. Geef die mensen gewoon lekker hun vrijheid, zij bemoeien zich ook niet met ons..
|
Mij interesseert de onafhankelijkheid van de Nederlandse Antillen bijzonder weinig.
|
Van mij mogen ze er direct uitgeknikkerd worden, ze hebben geen meerwaarde, het kost klauwen vol met geld, ze sturen al het tuig deze kant op, ze kosten studenten hun studie omdat hun niet hoeven te loten.
Het enige voordeel is dat Mariniers er jaren op vakantie kunnen gaan onder het mom van Anti Drugs Brigades. Met andere woorden, gewoon onafhankelijk laten worden en dan dat geld wat vrijkomt aan de studenten geven. Of aan salaris verhoging van defensie leden. Dan wel voornamelijk de sergeanten ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |