![]() |
witte sokken
wat vinden jullie er nou van: witte sokken.
|
Het kan wel als je sportschoenen draagt, voor de rest niet.
|
Het kan wel, maar niet bij een pak. Behalve als het een lichtgekleurd pak is, maar dan gewone witte sokken, geen sportsokken.
|
Wit kan wel, maar niet van die witte sportsokken. Gewoon van die kleine witte sokjes.
|
Dat kan zeker, behalve als de sokken te klein zijn.
|
Ik vind het hele gezeur over witte sportsokken onzin. Als ik die aan wil dan doe ik die aan
|
/care
:rolleyes: |
Kan best, zolang ze maar bij kleding worden gedragen waarbij het past, en je ze dus niet opvallend ziet.
|
Ik word bijna doodgegooid met wittesokkentopics. :(
OT: het kan wel, hoewel een aantal mensen het niet modieus vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen van die enkelsokjes kunnen in het wit. Maar het allerergste vind ik mannen met witte tennissokken. Of het nou onder een spijkerbroek, pak of een sportbroek is. Het ziet er gewoon niet uit:(.
|
Ik vind witte sokken bij jongens wel eluk en voor maisjes kan het al helemaal.
|
Citaat:
|
Het past niet bij mijn zwarte ziel :rolleyes:
|
ik vind witte sokken bij jongens schattig
|
Zolang ze maar niet te groot zijn, want die zie je soms wel eens en dat ziet er echt niet uit. Al helemaal niet bij wit. :o
Verder maakt het niet veel uit, zolang het maar een beetje bij de kleding past. Ik ben toch meer een liefhebber van donkere sokken. |
Citaat:
|
wit, zwart, grijs, blauw, rood
boeiend ! zolang ze maar niet met disney figuurtjes of patroontjes zijn vind ik het best |
Citaat:
|
Ik vind witte sportsokken niet kunnen , tenzij hij of zij gaat sporten en edet heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZZZZzzZZzzzZZZZZzzz.
Ik doe de sokken aan die het dichtste bij liggen :). |
I don't care wat voor sokken iemand draagt. Sokken, zijn sokken, lekker boeiend.
|
Lelijk.
|
tsja het is niet echt mooi maar het kan wel, ik ga echt geen problemen maken van witte enkelsokjes als ik ga sporten oid :rolleyes:
|
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
het interreseert me vrij weinig,
Oke het is niet zo mooi, maar dit zijn warme sokken.. Over het algemeen heb ik gewone sokken aan, behalve als ik ga sporten. Maar als ik echt koude voeten heb, waarom niet? |
Ik let er niet op.
|
Hmm het boeit me niet echt.
|
Witte sokken kan wel, mits de schoenen er een beetje bij passen.
|
Sokken zijn een afspiegeling van de geestelijke toestand van de drager, hoe witter, hoe groter pussy je bent :)
|
Citaat:
|
Trauma, ik heb slechts 1 paar witte sokken en die trek ik niet aan als ik naar een zeker persoon toe ga.
|
Citaat:
Mijn welgemeende excuses voor het incident, zo'n kleine 4 jaar geleden. Oh en, ik vind witte sokken lelijk, echt lelijk. |
Citaat:
|
Al die meiden kijken toch niet constant naar de voeten van jongens???, en er hangt meestal een broek overheen. Whats the big deal?
|
Citaat:
|
Nee, sterf ernstige doden. Ik moet er van fronsen. Gelukkig merkt niemand dat ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krek.
ik heb 2 paar witte sokken en die zijn voor het hardlopen. die dingen zuigen vocht als "heb ik jou daar" |
interesseert me geen ene kenker als ie maar lekker is
|
Ik vat het probleem niet met witte sokken.
|
Het boeit me geen flikker maar als (jongens)vrienden witte sokken aanhebben dan ga ik er grapjes over maken :bloos:
|
ik geen geen ene fuck zolang die sokken maar om zijn voeten zitten en niet om zijn lul.
|
bij sportschoenen bijvoorbeeld kan wit zeker, zo ook wel, alleen zou ik het zelf niet aandoen, dat is iets anders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |