Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Vakantie in Nederland... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1340628)

Miss Pannekoek 13-01-2006 13:00

Vakantie in Nederland...

In het kader van de bezuinigingen gaan mijn vriendinnetjes en ik dit jaar op vakantie in het prachtige Nederland... Iemand tips over de lokatie? Een plek waar het niet helemaal dood en ongezellig is in de kroeg?? :D

Thanks!

Anneka 13-01-2006 20:08

Nou een beetje standaard misschien maar:
Terschelling
Texel (aanrader!)
Renesse

Dit zijn eigenlijk wel de uitgaansvakantiejongeren plaatsen:p

Daantje_0705 13-01-2006 20:16

Ik ben vorige zomer en het jaar ervoor ook met mijn vriend in Nederland op vakantie geweest, we zijn toen op de volgende plaatsen geweest en daar was het eigenlijk wel leuk:
- Cadzand: lekker aan strand, het was toen super goed weer en je kan ook prima een dagje naar Belgie (Knokke, Brugge, Gent, etc)
- Schin op Geul: in Zuid-Limburg dus een heel ander landschap dan ik gewend was. Daar was het super mooi, je kan prima een dagje naar Luik of naar Aken ofzo.
- Lauwersoog: zaten we aan het Lauwersmeer, was heel mooi, we zijn een dagje naar Schiermonnikoog geweest, was erg leuk. Verder kan je er vrij weinig en je zit vrij afgelegen.
- Otterlo: midden op de Veluwe, leuk als je van de natuur en fietsen houdt maar je moet er niet te lang zitten vond ik.

jw1985 13-01-2006 20:41

Hasselt natuurlijk, Oude Hanzestad met de enige nog werkende kalkovens in Europa, Zwolle op fietsafstand. Wat wil je nog meer.

Mr.Oizo 14-01-2006 01:49

Ligt er aan wat je zoekt he. Aan de openingspost te zien wil je meer een feest-/uitgaansvakantie in Nederland? Tja dan kom je al snel op de Waddeneilanden of Zeeland uit. Je bent wel 21, hou er rekening mee dat op veel plaatsen met uitgaan de gemiddelde leeftijd wat lager ligt :p (tja, eigen ervaring :bloos: )...

Daantje_0705 14-01-2006 11:39

Wij zijn gaan zomertoeren en wilden toen eigenlijk de uitersten van Nederland zien dus: heuvels in Zuid-Limburg, de wadden, het bos, aan zee wonen we allebei zelf al dus dat hebben we maar overgeslagen :)

RHCP_NAC 14-01-2006 13:42

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 13-01-2006 @ 21:16 :

- Cadzand: lekker aan strand, het was toen super goed weer en je kan ook prima een dagje naar Belgie (Knokke, Brugge, Gent, etc)

Hier ben ik ook een week op vakantie geweest, als je een actief uitgaansleven zoekt kan je beter ergens anders heen gaan. Is die grote camping trouwens nog open?

Daantje_0705 14-01-2006 19:50

Citaat:

RHCP_NAC schreef op 14-01-2006 @ 14:42 :
Hier ben ik ook een week op vakantie geweest, als je een actief uitgaansleven zoekt kan je beter ergens anders heen gaan. Is die grote camping trouwens nog open?
Cadzand is meer een familiebadplaats dan zoiets als Renesse dus dat moet je er ook niet zoeken nee.

Ik weet niet welke camping je bedoelt, er zijn er zoveel ;)

RHCP_NAC 15-01-2006 12:07

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 14-01-2006 @ 20:50 :

Ik weet niet welke camping je bedoelt, er zijn er zoveel ;)

Wildhof of Riethof, iets in die richting?

Was best een leuke camping maar ik had in de krant gelezen dat die zou sluiten binnen een paar jaar geloof ik.

Daantje_0705 15-01-2006 13:13

Citaat:

RHCP_NAC schreef op 15-01-2006 @ 13:07 :
Wildhof of Riethof, iets in die richting?

Was best een leuke camping maar ik had in de krant gelezen dat die zou sluiten binnen een paar jaar geloof ik.

Dat weet ik echt niet, sorry.

Miss Pannekoek 16-01-2006 13:55

Bedankt voor de tips allemaal!! Erg aardig!
We zijn idd allemaal al wat ouder dus de gemiddelde leeftijd zal wel lager zijn, maar ag :evil: Renesse zijn we al eens geweest, was wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar... Dus ik zal nog eens wat in de groep gooien, miss dat t toch nog Griekenland wordt :D ;)

Maar iig bedankt!!

Myrtille 23-03-2006 16:50

Terschelling!! (als het idee van een eiland je niet te exotisch wordt ;) )
Daar kun je leuk uitgaan, ckr in de zomer als er veel jongeren zijn.. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.