![]() |
uitgevraagd worden als jongen
Worden jongen ook wel eens uitgevraagd door een meisje of is dat erg bizar?
|
Weird shit dude. :eek:
|
Gebeurt weinig, maar als het gebeurt, mad restecp voor het meisje in kwestie, aangezien ze het standaard rolpatroon flink doorbreekt en initiatief noemt (Y):)
|
Mwah, wat is uitvragen? :D Ik vraag een jongen wel es wat te ondernemen, maar dat is meestal onder het mom van vriendschap :) Of ik dan verdere interesse heb laat ik meestal in het midden, als het niet zo is, weten ze dat meestal ook wel.
Maar ja, als ik de kans zich voordoet, zou ik het niet nalaten een jongen mee uit te vragen, denk ik :) |
Citaat:
Wat je wel ziet is dat een meisje het eerste contact legt en grote hints afgeeft, en de kerel enkel hoeft in te koppen. |
Ik heb wel eens een jongen mee uit gevraagd aangezien het initatief van zijn kant niet verder ging als mij regelmatig bellen. Ik persoonlijk vind het niet zo bizar ook al komt het niet zo vaak voor.
|
Girl to boy confessions ftw.
|
:confused:
|
Ik zou het wel doen als ik die behoefte had. Nouja, misschien zou ik het niet durven, maar ik zou iig niet wachten op de jongen.
|
Citaat:
|
fuck the what?
|
Doe ik ook wel eens hoor, gewoon vragen of -ie zin heeft om dit weekend wat te gaan drinken. Is toch niet zo vreemd?
|
Citaat:
|
grote kans dat je op de verkeerde ladder staat buddy
|
Dat is ontzettend bizar, kan niet, is wereldschokkend nieuws, nog nooit voorgekomen :o
|
Ik vind het leuk :) (y)
|
Misschien is het wel een travo. :) (y)
|
aangezien er steeds meer mannen toegeven dat ze het ook maar eng vinden om op een vrouw af te stappen, want "ik weet nooit wat vrouwen bedoelen." "ik ben bang een blauwtje te lopen." "een lelijke vrouw krijgt makkelijker een man mee dan een lelijke man een vrouw meekrijgt."
tsja, dan moet je wel. |
Een vrouw die een man uitvraagd? Ik zou haar direct aanbidden voor de rest van je leven (y) Want ze is echt de enige in haar soort die dat durft.
Oftewel, dames, vraag eens vaker een man uit ipv dat wij het moeten doen! |
Citaat:
|
Misschien bij mijn volgende vlam.. maar nu zie ik dat niet zitten.
|
Wat een reacties zeg! Ik bedoelde dus gewoon dat je niet vaak hoort dat een meisje een jongen uitvraagd. Oke om de discussie even aan de gang te houden: Waar door zou dit komen? Emancipatie wordt soms ver doorgevoert maar op dit gebied (net als bij trouwen) blijft men liever traditioneel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is daar nou voor raars aan? :o
|
Niks mis mee, toch? Maar volgens mij vinden veel jongens het juist wel een uitdaging om initiatief te nemen..?
Het maakt uiteindelijk niet zo heel veel uit wie het eerst iemand uitvraagt, het gaat om de (hopelijk wederzijdse) hints. =D |
Citaat:
:rolleyes: |
Nee, dat is echt heel absurd. Een vrouw die een man uitvraagt is echt een freak. Daar moet je dus bij voorbaat niks mee beginnen. Waarschijnlijk heeft ze schimmel aan d'r kut of een lul tussen haar benen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Het is mij wel overkomen ;x |
Op het vwo ben ik een keer uitgevraagd door een meid. Maar ik was toen zo onervaren en verlegen dat ik heb gezegd dat ik het niet wilde. Wist ik veel dat ze gek op me was. :o
Achteraf natuurlijk stom, donders leuk meisje als ik nu erop terug kijk. Mark :cool: |
Mij ook wel eens gebeurd, is maar goed ook, verlegen dweil die ik ben :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |