![]() |
Beste drank voor in een platvink?
Ik heb sinds kort een platvink voor wintersport/carnaval/enz. mooi ding trouwens. Ik doe er tot nu toe vodka in maar doordat die in men broekzak nogal lauw word gaat de smaak er niet op vooruit.
Weet iemand misschien een drank die je beter in een platvink kunt bewaren? |
|
Sorry, ben nog niet zo lang een alcoholist :p Is dat cognac?
|
Citaat:
|
ok, nou kan ik mezelf wel voor men kop slaan... vandaar dat hele "stroh" gebeuren op het etiket. in ieder geval bedankt voor de suggestie, ik zal het zeker proberen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, maar dat kan ik altijd in een glas cola doen ofzo. zo kan ik dus ook "meer" alcohol meeneme.
|
Citaat:
ik zou whiskey in die platvink doen. Niet mengen met cola dan... |
Citaat:
|
Vodka, kheb zelf ook zon ding, en die was in Parijs vorige winter erg welkom :D. Vodka is zowiezo lekker. In een platvik mag je alleen pure drank doen, mixen is uit den boze!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahaha, nou als je op een non-alcoholish feest ff een lekker scheut alcohol in je drankje kunt mieteren is dat altijd welkom. En trouwens, drink jij je strohrum altijd puur? dan wil ik niet weten hoe jou slokdarm eruit ziet.
|
hahaha?
1 ik ga niet naar non-alcoholische feestjes. 2 in drink geen strohrum puur, uberhaupt niet, dus daar maak ik me geen zorgen om. maar dat idee van wat alcohol in je drankje is wel goed hoor :D , maar gezien ik dus nooit naar zulke feestjes ga.....sja |
Citaat:
Het begint geloof ik vanaf 15% Zelf kan ik die van 35% wel aanraden, goed te drinken en je bent er snel lam van :o |
Citaat:
|
Jij mag nog helemaal geen vodka en strohrum kopen. :nono:;):P
|
Sssst, niet tegen men mama vertelle he ;)
|
Citaat:
|
:O Tar aan de sterke drank.. foei foei :nono:
je laat me wel meegeniete he van jou drank :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
slotje
|
Citaat:
GEEN drankjes op fruitbasis! GEEN cola! oftewel, GEEN zuur in je platvink doen. als je met je platvink buiten loopt, gewoon in je jaszak doen, dan komt die niet tegen je lichaam aan en zal eerder de buiten temp aannemen dan je lichaams temperatuur en dat scheelt wel wat, zeker met dit pokke weer |
Citaat:
en inderdaad, met dit weer bleef hij mooi koud, als ik em maar in mijn binnenzak deed en niet in men broekzak. dat ik er geen zuur in moet gooien wist ik al maar toch bedankt :D |
moet de mijne nog steeds in gebruik nemen..
heb em nou al 2 jaar =S |
Citaat:
|
Citaat:
... misschien ook nog leuk om te vulle met water en dan dat in de aula op school opdrinke ofzo.. kijke hoeveel commentaar je van leraren krijgt... |
mag niet he! ben je te jong voor ;)
maar gewoon whisky en cognac enzo... |
Citaat:
|
Ik zou er een flinke scheut ranja in doen, maar wel oppassen want dat is leip spul
nee alle gekheid in een jointje, gewoon absinth in flikkeren hehe dat moet wel werken |
Citaat:
en nee in absinth in nl zit géén alsem(huisbrouwsels daargelaten) |
Citaat:
|
Weet iemand trouwens hoe je het makkelijkst aan absinth met dat hallogene goedje kan komen lijkt me fantastisch
|
Citaat:
|
absinth kitjes(dus om zelf absinth te maken) zijn zo op internet te koop, alleen of ze ook naar nederland leveren is weer de vraag.
is cognac niet zuur?(t wordt toch van wijn/druiven gemaakt?) |
Citaat:
|
alcohol is bij mijn weten geen base, en t zou best kut zijn als de alcohol zou reageren met het zuur=S
|
Citaat:
|
dan zal het wel goed zijn..
ni is mijn fles cognac al op.. t was ook maar crappy joseph guy VS,, remy martin vsop is zo duuuuur |
Citaat:
|
HEEEEEEEEEEEERLIJK
neem er vaak 1 of 2 na het werk op kosten van de baas.. fucking 6 euro per glas..=S ik wil toch de remy martin XO is proeven, maar die is @!#$#~! 15 euro de glas op het werk.. en een fles daarvan durf ik niet over na te denken |
Citaat:
Ik ben trouwens gehoorlijk jaloers dat jij VSOP kan drinken op kosten van de baas :mad: ;) |
ik ben afwasser.. nog jaloers?
ik mag 2 gratis drankjes na het werk..=) dus waarom bier nemen als er remy martin vsop is! doe ik niet altijd hoor.. ze vinden het niet zo leuk als ik constant die dure drank gratis zuip.. maar gelukkig is er ook whiskey fok net gegoogled voor prijs van XO...70cc voor 99,95 euro.. daaaayum |
Citaat:
Au! men portemonee :| |
Citaat:
Of ik heb iets gemist. Of je bedoelt hallucinerende. |
Citaat:
|
Na het lezen van dit topic lijkt me zo'n 'platvink' wel handig voor carnaval.
Waar koop je zo'n ding en hoe duur is zoiets gemiddelt (ik neem aan gewoon bij een slijterij, maar dan de laatste vraag :P) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |