![]() |
Heb jij iets op je deur om mensen uit je kamer te houden of om ze te laten kloppen?
En dan bedoel ik geen slot. Maar bijvoorbeeld een groot spandoek met: iedereen oprotten. Of een bordje met: 3 keer kloppen aub. etc.
Ik heb een poster van destiny's child met tekstwolkjes met: Dit is De kamer van Anneke 3 keer kloppen alsjeblieft :| edit: en werkt het? |
Nee... eigenlijk kloppen ze altijd wel, maar ik ben bijna nooit op m'n kamer. Als ik met mn vriend op mn kamer ben, komen ze niet, dan roepen ze vanaf beneden als ze iets willen...
Overgens is het kloppen voor de schijn en doen ze open voordat ik binnen zeg :p... |
Nee. Ze kloppen wel.
|
Nee, iedereen is 24/7 welkom, maar de meesten zijn zo intelectueel om te kloppen :o :D
|
Ik heb geen deur.
Mijn kamer is op zolder en ik heb alleen een trapgat met een laddertje erin. En dat laddertje is zo gammel dat niemand erop durft te klimmen en als ze het wel durven maakt het zoveel herrie dat ik wel weet dat er iemand aankomt. |
Ik zit er nooit zo vaak, en anders wordt er wel geklopt.
|
Als men wenst binnen te komen moet men dat vooral doen, ik houd ze zeker niet tegen, niet met een briefje, en niet met bedrijgingen.
|
Er komen maar weinig mensen in m'n kamer - er hangt wel een sticker met 'Deur sluiten'. M'n moeder klopt nooit, dat is behoorlijk irritant.
|
Citaat:
|
Nee, iedereen klopt.
Al is het kloppen bij m'n moeder meer symbolisch want die stormt al tijdens het kloppen binnen (n) |
Bij mij wordt netjes geklopt. Anders schop ik ze weer terug.
|
Er wordt af en toe geklopt, maar het antwoord wordt meestal niet afgewacht.
|
Me moeder klop maar doet meteen de deur open.
Me vader duwt de deur keihard open. Omdat mijn deur altijd een beetje vast zit. Dan zegtie: controle controle :confused: :s |
Mijn deur staat altijd open. :)
En als ie dicht is kloppen ze wel, want dan ben ik met geheime dingen bezig en dat weten ze. |
Een massief eikenhouten balk die aan hengsels aan weerskanten van de deur is vastgemaakt, een metersdiepe slotgracht met ophaalbrug, een regiment krijgens van Rohan (eigenlijk waren het gewoon overenthousiaste acteurs, maar het effect mag er wezen) en ten slotte nog een sleuteltje :bloos:
|
Er hangt zo'n stopbord met prive erop, maar dat is meer voor de gein :p Mijn hond slaapt op mijn kamer dus de deur staat altijd op een kier zodat hij erin en eruit kan wanneer hij dat wil. Bijna niemand neemt ook ooit de moeite om te kloppen, en áls ze dat al doen stormen ze toch meteen door naar binnen, dus heeft dat kloppen ook geen zin :o
|
Nee, mijn huisgenotes weten wel wanneer ze niet binnen mogen komen.
|
Citaat:
|
Nee, dat heb ik niet. En ze kloppen ook niet, ze komen altijd gewoon binnen.
|
Ik ben ook iemand die vaak voor de sier klopt. :o
|
Als ik met iemand op mijn kamer ben dan blijven ze meestal sowieso buiten en vragen ze het door de deur heen :p
En als ik alleen ben dan komen ze gewoon binnen of kloppen ze en komen tegelijkertijd binnen |
Nee, bij ons hebben ze gewoon manieren.
|
Heb ik niet. Bij mij kloppen ze meestal wel, maar komen tegelijk binnen wandelen :p
|
Soms kloppen ze, soms niet. :s
|
Even kijken, op mijn deur hangt:
Een bordje waar 'Welcome' op staat, en nog van toen ik 9 was een hardnekkige sticker waar op staat 'verboden voor jongens'. Nogal mixed feelings, eigenlijk. Maar ze kloppen meestal wel, en als ik niet wil dat ze binnen komen roep ik 'momentje'. Jammer genoeg verstaan ze dat wel eens als 'binnen'. |
Af en toe kloppen ze wel. En af en toe wachten ze zelfs tot ik 'ja' zeg. Mjn zusje klopt ALTIJD en komt niet zelf binnen. Ik moet de deur open maken, wil zij binnen komen.
|
Nee, ze hoeven niet te kloppen.
|
Ik heb alleen mn mama, en die komt nooit in mn kamer, en wanneer wel, dan vraagt ze altijd even of ze binnen mag gewoon door de deur heen.
Mn vriendinnen die hoor ik ook altijd al aankomen dus dat is ook geen probleem eigenlijk. Ik heb dit weekend voor het eerst mn broertje hier, en die heeft wel de neiging om om de 5 minuten binnen te stormen, maar dat is ook niet zo erg, want hij is wel lief =) |
Nee. Nooit gehad ook.
|
Naja, heeeeeeeel soms vroeger toen ik veel jonger was. Dan schreef ik snel een briefje en plakte dat op de deur als ik heel erg boos was ofzo. En dan stond er iets op van: NIET BINNENKOMEN!!! en dan heel erg onderstreept.
Of: 3 x kloppen!!! :D |
nee ze kloppen nooit :| maar ik ben ook nooit op mijn kamer eigenlijk
|
Nee, mijn kamer zit op de zolder, dus ik hoor iedereen van verre aankomen :D
|
nee ik heb niks op mn deur. maar ze kloppen wel (Y)
|
Mijn deur is altijd open.
|
"Onder de klopper zat een briefje:
BELEN ASSEBLIEF ALS EEN ATWRD NODUG IS En onder de trekbel zat ook een briefje en daar stond op: KLOPEN ALS EEN ATWRD NIET NODUG IS" |
Nee, ik zit toch bijna altijd op mijn kamer met de deur open.
|
Nee, want ik heb een slot, dus dan moet je hoe dan ook wel kloppen.
En mijn ouders klopten ook altijd en wachtten vervolgens toch ik 'ja' riep. |
Een fatsoenlijke huisgenoot (y)
|
M'n vader klopt, m'n moeder en zusje stormen altijd zomaar de kamer binnen (maar dat doe ik ook bij hun).
|
Citaat:
|
Ik heb geen slot en geen briefje op de deur.
Is ook volkomen onnodig, degene die meer dan 2 stappen in mijn kamer kan zetten zonder zn nek te breken is een genie. |
Mijn deur staat meestal wel open, er wordt ook niet aangeklopt verder.
Zelf klop ik bij m'n zusje wel altijd anders wordt ze boos en bij m'n zus als haar vriend er ook is. Verder klop ik ook niet. |
nee hoor, iedereen klopt gewoon.
|
Mijn vader vraag of hij binnen mag komen.
Mijn moeder schreeuwt dat ze even de was komt brengen of mijn plant water komt geven en stormt gewoon naar binnen. Bordjes doe ik alleen rond Sinterklaastijd;) |
Als ik thuis ben zitten de sleutels op de deur (als ik ze ergens neerleg raak ik ze kwijt), en als die sleutels weg zijn doe ik alsof ik niet thuis ben.
|
Bij mij wordt er niet geklopt, wel geroepen. Soms zet ik een slotje, anders staat de deur gewoon open.
|
Nee, mijn huisgenoten zijn wel zo netjes opgevoed, dat ze uit zichzelf kloppen, voor ze binnenkomen.
|
Ja maar ze negeren t gewoon
|
Nee, iedereen stormt hier altijd maar naar binnen.
|
http://img79.imageshack.us/img79/387...01001jv.th.jpg
Dit dus, :) Ze komen zowat nooit in mn kamer dus het zal wel werken (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |