![]() |
Wat 'snoep' jij het liefst?
Tussendoortjes kunnen gezond zijn maar ook ongezond. Eet jij groente en fruit tussen de maaltijden door of ben je meer een zoetekauw? Of hou je meer van hartige snacks? Is chocola je favoriete snoep of hou je meer van chips?
Ik hou erg van chocola, koekjes, chips en zuivelproducten als kaas en yoghurt. Ook 'snoep' ik veel groente en fruit. Snoep vind ik tegenwoordig meestal te zoet, dus dat eet ik bijna nooit meer. :) Wat voor tussendoortjes neem jij het liefst? |
Het lekkerst vind ik koekjes enzo, maar ik eet geen suiker meer, dus nu eet ik het liefst fruit en kwark als tussendoortje, of suikervrije ontbijtkoek :)
|
's Avonds snack ik graag iets als chips of nootjes, tussen de maaltijden door eet ik eigenlijk nooit, anders is het een broodje of een boterham :o
|
het liefst chocola of de zelfgebakken karwei-koekjes van mijn moeder, maar sinds een paar dagen ben ik overgestapt op magere kwark + fruit en dat is ook heel lekker (y) .
|
Chips is mijn favoriete snoep. :)
Wat "overige" tussendoortjes betreft (het eten tussen de drie grote maaltijden): dan eet ik vaak dingen als crackers of een boterham of zo. |
Mijn favoriete tussendoortjes zijn appels, druiven en drop :) Maar het hangt van mijn bui af. Soms heb ik meer zin in iets hartigs, dat zijn dan eerder ribbelchips of nootjes.
|
zoet vooral... snoepjes, koekjes, schuimkransjes, chocolade
en 's avonds zout en dan vooral chips of pinda's |
Drop! Muntdrop of hard-zout. Maar ook wel dubbelzout en salmiak.
Verder wat maar voorhanden is als ik honger heb. Ik kan toch alles hebben. :) |
Krijtjes van venco de gekste.
|
Iets hartigs, dus kaas of worst ofzo. Ik hou eigenlijk helemaal niet van zoete troep.
|
Zels eet ik het liefst iets hartigs, als wat chips of een stukkie kaas. De laatste tijd verplicht ik mezelf er toe om ook fruit te kopen (en niet in mn koelkast te laten liggen).
Even een klein zijspoortje: Waar ik helemaal niet tegen kan zijn die Amerikanen die in een restaurant gaan zitten en dan allemaal een T-bonesteak van een halve kilo bestellen en dan tegen de obers gaan zeuren als ze geen Diet-coke in huis hebben :mad: |
Citaat:
Maar als ze het doen omdat ze die smaak gewoon beter vinden vind ik dat ze het recht hebben te zeiken :o |
Citaat:
|
Citaat:
Light cola vind ik absoluut niet te zuipen, geef mij maar lekker een flinke overdosis suiker (y) :cool: Bij sinas en cassis proef het ik niet zo goed, maar toch ook wel. Bij cola is het smaakverschil tussen light en regular vrij groot :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhm ik weet et niet, als ik op een kamer ben eet ik nooit chocolade ofzo, wat best wel gek is want ik vind het lekker. maar des te beter.
verder liefst zoute dingen eigenlijk, cracker met kaas of nootjes ofzo.( maar eet ik eigenlijk ook alleen maar na het blowen ofzo :p ) |
Citaat:
|
daar komt het op neer. ik heb het snoepen btje afgeleerd :p
|
Ik snoep het liefst chips en chocola <3
|
ik heb niet echt iets wat m'n favoriet is. Ik vind te veel lekker :bloos: chips, chocola, zuurtjes, drop, koekjes, taart. Het ligt er maar net aan wat er op dat moment in de kast staat. Het liefste drink ik gewoon iets fris. Fanta/cassis/dubbelfris oid.
|
volkoren biscuitjes of een lekker broodje
Ik hou echt niet van chocolade en drop :D raar he? |
Chips, een stukje kaas of worst - of een paar crackertjes.
Echt snoep eet ik maar weinig. |
salmiakballen, mjam
|
Citaat:
Ik lust (vrijwel) alles van lekkere dingen, eet alleen niet alles, want ik eet geen suiker en de dingen die ze als vervanging maken voor dingen met suiker zijn meestal niet echt lekker (koekjes dan weer wel ;):p). |
chocolade :) dat vind ik het lekkerst
|
Het allerbeste vind ik pitloze druiven. Maar dan wel echt lekkere. Dat zijn gewoon snoepjes+lekker fris :)
|
Hartige hapjes gaan er altijd in: katjang pedisnootjes, doritos, toastjes met filet americain of tapenade, olijven, stukje kaas, een kom soep dat soort dingen. Van de snoepafdeling gaan alleen zoute drop (bij voorkeur dubbelzout) en sterke salmiakdingen erin. Zoet snoep lust ik niet en ik hou ook niet zo van koekjes en chocola.
Daarnaast als gezonde tegenhangers nu vooral kiwi's en sinaasappels :) Witte druiven happen het makkelijkst weg, net als aardbeien in de zomer. Geschrapte worteltjes, komkommer of tomaten als groentehap gaan er ook wel in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dropjes en zoethout ^^
|
Citaat:
En ik snoep het liefst chips, maar weet me al een tijdje in te houden :) |
Citaat:
|
Tussendoor eet ik dingen als crackers, een appel of een mok cup-a-soup (ok, da's geen eten maar toch).
Ik hou sowieso niet zo erg van zoet, als ik 's avonds wat eet is het dan ook hartig, chips of zoutjes bijvoorbeeld. |
Rozijnen en een appel beginnen steeds meer favoriet te worden. Dadels trouwens ook.
Ik was al geen zoetekauw en ik wordt het steeds minder. Heb al lange tijd geen suiker meer in koffie en thee en ik haal ook weinig zoetwaren meer. Chips enzo is bij mij ook afgeschaft, behalve op feestjes. |
Uhm, drop, één soort chocola, buggles chips, sommige chocolade koekjes.
Maar behalve drop, eet ik het niet echt vaak... |
koekjes en chocola <3333333 en chips <3
|
Chocola :)
|
Fruit!
Vroeger was ik gek op chocola, gebak, chips, eigenlijk op alles wat vet en ongezond was maar dat vond m'n lichaam op een gegeven moment niet zo leuk meer, toen werd ik er opeens misselijk van. (n) Toen heb ik maar besloten dat fruit net zo lekker is. |
chips zijn mijn favoriet.
|
Citaat:
|
M&M's
|
Chocolade, dropjes, bastonges... ik eet niet veel hartige-dingen.
Nu ga ik overigens gezond een appel snoepen :) |
Fruit, chocola, chips en drop denk ik.
Maar het ligt ook heel erg aan mijn bui waar ik zin in heb. :) |
dropjes appels sinaasappels peren soepstengels en vanalles met chocola en cranberries van de markt (die dode gedroogde)
|
Fruit, chocola, chips, zelfgemaakte koekjes, framboosjes.
|
tomaat :o
|
Als tussendoor het liefst fruit, of soms groente (worteltjes of tomaatje ofzo).
Ik snoep vrijwel nooit. Eet ik eens als tussendoor iets "slechts" dan heb ik het liefst chips. Maar dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend... |
als tussendoortje eet ik het allerliefste lekker gezond fruit :)
En in het weekend lust ik s'avonds wel ( best veel ) pinda's ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |