![]() |
Jelle Klaasen - Raymond van Barneveld
Ja, ik weet het.. er is al een topic.. maar ik ben toch wel benieuwd voor wie jullie morgen gaan juichen.. en wie jullie denken dat er gaat winnen..
|
Ik ben voor Jelle Klaasen maar ik verwacht dat Barney wint.
Dit dus^^. |
Ik ben voor van Barneveld en ik denk dat hij wint
ik hoop gewoon dat hij dat record pakt (y) |
De tijd van Jelle komt nog wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben voor Jelle de enige darter die er leuk uit ziet!
|
Citaat:
|
J e l l e |
Barneeeyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!
for evaaarrrrrrrrrr!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Jelle Klaassen komt op mij juist arrogant over. Hij Ziet zichzelf volgens mij als the ONE uit de MAtrix ofzo. |
Wat ik al zei in mijn centrale topic: Barney wint, hoewel ik hoop op Jelle.
|
Citaat:
Hij vindt zichzelf ook echt de man van het darten... arrogante kwal vind ik het. Jelle geniet er gewoon van dat hij in de finale staat, tuurlijk zeg je dat je gaat winnen, hoewel hij zelf ook al zei dat Raymond de beste kansen had. Ik ben voor Jelle, maar ik vrees voor Barney :( |
JELLE!!!
ik verwacht ook dat hij gaat winnen eiglijk! |
Ik heb voor de optie gekozen: Ik ben voor Jelle Klaasen maar ik verwacht dat Barney wint. :(
Ach ja, maar van de andere kant: de winnaar van Lakeside 2006 wordt een Nederlander, en das alleen maar leuk. :) |
Ik verwacht ook wel dat de zaal voor Jelle zal zijn, sowieso de Engelsen. Jelle is daar nu al een soort legende :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klaasen wint en ik ben er ook nog eens voor.
Komt dat even goed uit. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ze massaal voor Jelle zijn, nog maar 1 keer eerder heeft een debutant de embassy gewonnen en Barney zijn ze denk ik wel op uitgekeken, ik wel iig :p |
Ik hoop vooral dat het een spannende wedstrijd wordt. Misschien kan het publiek Jelle adviseren bij zn keuze voor een ander liedje bij binnenkomst voor volgend jaar
|
Citaat:
Hij is juist de enige met een beetje fatsoenlijk opkomstnummer (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opzich wel leuk dat Klaassen in 2 weken van Zero (pijltjesgooier pff..) naar Hero gaat.. waarschijnlijk kon je 4 weken geleden voor 50 euro nog een potje tegen hem gooien (wedstrijdje ofzo) en ik denk dat je daar na zondag wel het 100 voudige van kan gaan maken :) |
Citaat:
|
Leuk hoor dat Jelle pijltjes kan gooien... Maar als ze hem intervieuwen komt er weinig snuggers uit. Komt op mij niet bepaald over als een inteligente jongen.
En op de BBC was het helemaal een lachertje. Knap dat ie het tot de finale heeft geschopt, maar ik weet zeker dat ie over een paar jaartjes net zo'n arrogante vetzak is als al die anderen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je dan intelligent zijn om te darten? anyway: vanwege: Knap dat ie het tot de finale heeft geschopt, maar ik weet zeker dat ie over een paar jaartjes net zo'n arrogante vetzak is als al die anderen zeg ik barney en ik denk dat hij gaat winnen, niet dat ik het ga kijken maargoed |
Citaat:
|
Jelle Klaassen moet langdurig opstarten, het duurt even voordat hij in zijn ritme is.
Raymond van Barneveld begint goed, en houdt dat vast. Ik ben bang, dat als Jelle Klaassen te lang duurt om goed te gooien, dat Barney al enorm op dreef is, en niet meer te stoppen.... Toch denk ik dat Jelle Klaassen gaat winnen. |
Citaat:
|
kan niet wachten op de master of darts en hoe barneveld weer geownd zal worden door phil taylor! :) (y)
|
Citaat:
Verder ben ik wel voor Barneveld, ik kan niet echt tegen die hype rond Klaasen, en hij heeft een chagrijnige bakkus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jelle is de shit, maar Barney is denk ik nog beter.
|
Citaat:
|
Jelle wint met 7-5
|
Citaat:
|
Jeeellleeeeee
|
:cool:
|
Geweldig. :D