![]() |
Rook jij?
Nou? En al lang? En veel? Of ben je zo'n opportunistische weekendroker? Wil je stoppen? Weten je ouders het?
TS begint: Ja, ik rook. Voor het eerst begonnen toen ik eind 12/begin 13 was (ja, ik weet, veel te vroeg). Tussendoor paar keer gestopt, nu rook ik alweer een maand of 8 (daarvoor maand of 4-6 ofzo gestopt). Ik rook op dit moment heel weinig (vind ik). 1,5 à 2 pakjes per week. Geen stopplannen, hoewel ik eigenlijk vind van mezelf, dat ik moet stoppen, omdat ik zo weinig rook, dus zou 't op zich niet zo moeilijk moeten zijn... Mijn ouders weten niet dat ik rook (:o), dus als ik bij hen thuis ben, rook ik niet. Maar gelukkig woon ik op mezelf :) |
Nee. Alleen heel af en toe een lekkere sigaar. :o
Maar is dit niet iets voor L&G? :o |
Nee. Nooit gedaan, zal het nooit doen ook.
|
Neuh..
|
Ik rook niet.
|
Nee, ik rook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee en ook nog nooit gedaan.
|
Ja, als een ketter. Ongeveer vanaf mijn peuterperiode. Ik zal langzaam en pijnlijk sterven.
|
Nee, ook nog nooit gedaan.
|
Natuurlijk niet. Ik heb karakter.
|
Citaat:
ontopic: nee, natuurlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
5 jaar gerookt, 11 maanden gestopt:)
op t laatst was 't iets meer dan 'n pakje per dag. |
Nee, nooit gedaan ook.
|
Op gelegenheden. Nja, hoewel ik de laatste tijd wel meer rook dan alleen op 'gelegenheden. Betrap mezelf er ook op dat ik veel vaker pakjes koop dan vroeger. Mjuh. Dood ga ik toch wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
Ik vind het grappig wanneer mensen zeggen dat ze een maand of 4 gestopt zijn. Dan ben je dus kennelijk niet gestopt :nono: Stoppen doe je voor het leven. |
Citaat:
@Andijvie, dat vind ik wel wat overdreven. :o |
Citaat:
|
Ja.
|
nee
|
Nee, nooit geprobeerd.
|
nope, afgezien van het jointje op zijn tijd.
|
Nop, never tried and I'll never try
|
neen
|
Nee. :)
|
Nee. :)
|
Citaat:
|
Nee, ik heb geen zin in een langzame en pijnlijke dood.
|
Nee :)
|
Nee natuurlijk niet, nooit gedaan en nooit geprobeerd.
|
Nee.
|
Nee, ik kijk wel uit. :eek:
|
Ik heb een tijd gerookt, ongeveer van 6 VWO tot aan augustus dit jaar denk ik, dus ongeveer mijn studententijd. Ik ben nu al sinds de zomer gestopt.
|
Citaat:
|
Nee, alleen passief (m'n moeder en broer roken).
|
Nee, ik rook niet.
|
ja 2 jaar
|
Alleen tijdens uitgaan, feestjes, als er niemand thuis is en als ik op vakantie ben.
|
Citaat:
Zo zegt mijn vader dat :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: