![]() |
he verdorie lifestyle
ik vind het toch zo vervelend als ik net schone sokken heb aangetrokken en ik vervolgens in een plasje water op de badkamervloer ga staan!
en als iemand alleen de witte pasta eet uit de duo penotti en als iemand het pak dubbelvla schudt omdat dat zogenaamd grappig is potver3! hoe gaan jullie om met dit soort ongeregeldheden? |
Mieke v/d Hema?
|
larie,
|
'Merde'
|
|
ik heb liever een tante bef dan een tante bep.
|
ik vind dit topic wel aardig 'he verdorie.'
|
Kom aub binnen een straal van 0,5m bij mij in de buurt.
|
Citaat:
:D:D |
tante bef? zeg, daar ben ik hier niet voor hoor, voor dat soort grillen
|
Citaat:
|
Als iemand je gouden bergen belooft en vervolgens met Chocomel light aan komt zetten.
|
Citaat:
dubbelvla schudden... heiligschennis! |
Ik had gisteren een verdorie-dag. :( :( :(
|
Hockeywedstrijd.
Mijn vader is coach en de keeperspullen en hockeystick zitten bij hem achterin de auto. Ik vraag of het goed is of ik met mijn vriendin meerijd. Is goed. Uiteindelijk besluit hij om in plaats van zijn volvo mee te nemen naar Nieuwegein, hij meerijd met een ander teamgenootje. Hij dacht dat ik de spullen in de auto van mijn vriendin had gelegd. Ik dacht, dat hoeft neit want hij neemt zijn eigen auto mee, waar de spullen nog in liggen. Wij komen aan bij het hockeyveld en denken 'he, waar zijn de keeperspullen?' Die lagen nog in de volvo op de parkeerplaats van IJsseloever. Wij vloeken. Ik de eerste 20 minuten niet kunnen keepen. Wij met 7-2 verliezen. Wij weer vloeken. |
oh lawd een VOLVO in combinatie met HOCKEY is een soort van KAK iets ? en nu was je pappie wel erg stout whihihihiih
|
Citaat:
Er zitten me toch een stel sletten en hoeren en zuiplappen op deze club. Alles behalve kakkers :) |
Citaat:
om de zoveel tijd lekker bezopen zijn voor 10euro (50cent bier, tap) en omringt worden door neuqgraage hockeymeisjes is niet verkeerd |
Ik vind het verdorie als ik de spaghettisaus heb ontdooid, maar dan te lui ben om de spaghetti te maken en dus besluit om een spaghetti te gaan halen in de frituur naast mijn kot. Ik gooi dus de saus in de vuilbak en ga naar de firtuur...DIE GESLOTEN BLIJKT TE ZIJN :mad:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |