![]() |
User recommendations
Misschien is het wel leuk om een topic te open dat een soort van verlengde versie is van het "welke film heb jij net gezien" topic. In dit topic geef je aan welke forum user je een bep. film wel kan aanraden. Dit gebeurt naar aanleiding van de film die mensen gezien hebben. Dit kan je afleiden uit het "welke film heb jij net gezien" topic. Natuurlijk kan je dit ook baseren op de persoonlijkheid van een bep. user of de algemene filmkeuze van een bep. user.
Om een voorbeeld te geven: How2PK schrijft: The Island vond ik echt een supervette film. Hasseltboy schrijft: Als je The Island leuk vond is "Blade Runner" zeker een aanrader, alhoewel Scarlett Johansson toen nog niet geboren was. Of <random user> Roma, cittā aperta is een aanrader, de eerste film van het Itallians Neo-Realisme. <andere random user> Misschien moet je Lucino Vistconti's "Ossessione" eens bekijken. Dat is namelijk volgens velen de echte eerste film van het Italiaans Neo-Realisme. Of <random user> vind Lost in Translation erg leuk, misschien moet die <random user> Before Sunrise eens proberen, enz. enz. Als de mods dit niets vinden, geef gerust een slotje. |
goed topic :) maar ik weet zo even niks :D
|
Citaat:
Nee, ik kan nu ook even niets bedenken. Maar binnenkort ga ik Trainspotting kijken, en ik hoorde ergens dat die redelijk op Requiem For A Dream lijkt. Zal wel ff kijken of dat zo is. :) Ik vind het wel een leuk idee. (y) |
Wat een goed idee zo om 02:32 :D
|
hasseltboy zegt dus dat als je Lost in Translation <3, dan moet je A Love Song for Bobby Long kijken!
Maar dat ligt voor de hand. |
Citaat:
Wat een hoop verschillende films die volgens mij toch in dezelfde kast passen. O ja, iedereen die Tim Burton digt moet Das Kabinett des Doktor Caligari zien. |
Citaat:
Citaat:
Voor iedereen die Fucking Amal goed vond, ga Lilja-4-Ever kijken. En als je die goed vond is [b]Christiane F/b] ook het bekijken waard, en als je Christiane F goed vond kom je weer uit bij Requim for a Dream en is de circel compleet. :p |
En natuurlijk La Meglio Gioventu-> Heimat
|
Ik vind a Beautiful Mind een onwijs mooie film... iemand recommendations voor mij? ;)
|
ja ik wel..
moet je : Memoirs of a Geisha kijken.. |
Recommendations voor Sin City liefhebbers?
edit: en dan niet Sin City 2 roepen :) |
Citaat:
Alleen Das Kabinett ken ik niet. Maar nu wil ik 'm zien aangezien het blijkbaar wel snor zit met je filmsmaak. (y) Iedereen die Fuckin Åmål leuk vindt moet ook Jalla Jalla zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefhebbers van mindfuckfilms en complottheoriën - kijk Pi. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |