![]() |
profielwerkstuk
Wij zijn bezig met ons profielwerkstuk dat binnen een aantal weken af moet zijn en we willen graag hulp of meningen over de vragen die wij willen behandelen.
Wat houdt criminaliteit in Welke soorten criminaliteit heb je Wat zijn de meest bedreigende soorten daarvan Wat zijn de oorzaken van crimineel gedrag Welke straffen staan er op verschillende soorten van criminaliteit Hoe worden die straffen bepaald en door wie De geschiedenis van criminaliteit in Nederland Invloed van het buitenland op de criminaliteit in Nederland Wat is de invloed van televisie en films op criminaliteit Hoe komt het dat de criminaliteit in Nederland is toegenomen Wat zou je kunnen doen om het weer te laten afnemen Is Nederland (on)veilig |
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=criminaliteit&meta=
goochelen heet dat, wiens profielwerkstuk is dit? toch niet het onze? |
Alsof je over dat soort vragen een mening kan hebben. Dat is toch allemaal bekend :o
|
Op de oorzaken van criminaliteit na is dit vragen naar de bekende weg.
strawberryangel heeft alle bronnen al gegeven dunkt me. |
Ik quote uit: [belangrijk] Hoe vind ik wél iets met google?
Citaat:
|
Hoi!
Ik wilde mijn profielwerkstuk over ''Criminaliteit en veiligheid in Nederland'' doen, toevallig zijn er een paar vragen die overlappen. Ik raad je zeker het boekje ''Criminaliteit'' door Lambert Rooijendijk fee van delft aan! Maar ik denk dat deze suggestie ietsjes te laat is ;) maar ik vroeg me af onder welk vak jullie profielwerkstuk valt.. maatschappijleer? want er zijn ontzettend leuke onderwerpen, maar onze school doet er erg moeilijk over of het wel bij een vak past.. belachelijk je wilt toch allemaal geen werkstuk over aardbevingen.. en wij hebben geen filosofie/drama/etc Alvast bedankt! Liek |
Wat een luiheid die eerst vragen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |