![]() |
9 stellingen
Voor nederlands moet ik negen stellingen voor en tegen voorbereiden: wie kan er helpen argumenten (voor/tegen) te verzinnen voor:
- Ook vrouwen moeten priester, kardinaal, of paus kunnen worden - publieke omroepen binnen nederland moeten afgeschaft worden - beetje liegen op je cv mag - balkenende is een goede minister president - jongeren doen te vroeg aan sex - het is goed dat de identificatie plicht er is - het is goed dat verdonk het asielbeid strikt naleeft - islamitische feesten, zoals suikerfeest, moeten officieel worden - euro had nooit ingevoerd moeten worden |
Minstens 2 van je stellingen zijn al op een ander forum (religie) behandeld, dus is dit niet wat dubbelop?
|
Zeg eerst is wat je zelf vind van de stellingen, en wat je voor argumenten hebt. Het is ten slotte jouw opdracht.
|
|
Citaat:
|
Allemaal stellingen van op weg naar het lagerhuis.
Ik zal ns kijken wat ik in mijn computer heb staan qua argumenten. Maar ik kan je niets beloven :) |
Het is schrijnend dat jouw docent stellingen van dit niveau gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe stelling: Mensen die geen argumenten kunnen bedenken moeten principieel uit een debat verbannen worden. |
Citaat:
En ik ben voor T_ID. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
^_^ Als dat lagerhuis er nog 94 van dit soort stellingen bijmaakt beginnen ze erg op Martin Luther te lijken^_^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |