![]() |
Bijbaantje
Jullie zullen allemaal als hardwerkende studentjes wel een bijbaantje hebben zodat je kunt uitgaan, kleding kunt kopen etc. etc.
Waar werk je? Hoelang al? Hoeveel uur per week? Vind je het leuk? Ik: Waar: Op mn site (hoe? kan je op mn site lezen Hoalang: half jaar Hoeveel uur? 3-4uur per week leuk? ja Chaucus: Geen reclame hier aub |
Slim... Maar je maakt gewoon reclame voor je site :nono:
|
Citaat:
Antwoord op je vraag Waar werk je? Albert Heijn Hoelang al?5,5 jaar Hoeveel uur per week? nu nog zo'n 20 uur straks 6 á 8 uur Vind je het leuk? Jah hoor Waarom straks minder omdat ik dan op (betaalde) stage ga en ik dan gewoon minder moet gaan werken |
Foei toch! Reclame! :nono:
EN OOK NOG IN JE PROFIEL :eek: (n) (n) OT: Waar werk je? Door heel Ned. Hoelang al? Paar maanden Hoeveel uur per week? Gem. 6 Vind je het leuk? Jazeker Zelfs als ik de reclame vergeet vind ik dit nog een nutteloos topic. :( |
Waar werk je? Verpleegtehuis in Houten
Hoelang al? 1.5 jaar Hoeveel uur per week? gemiddeld 5, al is het de ene week 15 tot 20 uur en de andere geen. Vind je het leuk?jaaa zeker weten. ontzettend leuk werk om te doen, ben metm ensen bezig wat ik graag doe. |
Waar werk je? Restaurant de Boerderij in Dierenpark Amersfoort.
Hoelang al? 2,5 jaar. Hoeveel uur per week? 6-7. Vind je het leuk? Over het algemeen wel. Lekker boeiend.. |
Waar werk je? Bij en gezin als plaatsvervangend moeder
Hoelang al? 2 jaar en 5 maanden Hoeveel uur per week? 25,5 Vind je het leuk? Ja, anders zou ik het niet doen |
Waar werk je? doktersassistente bij homeopatisch arts & orthomoleculaire geneeskunde ( zo heet het nu eenmaal.... :| )
en mijn andere baantje is bij de bios als service medewerker in de zaal, wat inhoudt dat je bestellingen rondbrengt tijdens de films Hoelang al? 1e baan: al sinds een jaar of 4 , de bios sinds een jaar Hoeveel uur per week? assistente : 18 / week bios: tussen de 12-20 / week Vind je het leuk? ja allebei hele leuke banen, alleen icm mijn school op zaterdag heb ik zelden een dag vrij :( |
Waar werk je?
- In een cafe/restaurant Hoe lang al? - 3 jaar Hoeveel uur per werk? - wisselend, gemiddeld kom ik denk ik uit op ongeveer 12 uur Vind je het leuk? - Ja echt super, geweldige baan en superleuke collega's (y) |
Waar werk je?
Mockamore in Rotterdam Hoelang al? Ruim 9 maanden. Hoeveel uur per week? 8 uur per week of meer. Vind je het leuk? Mwah, ben wel opzoek naar iets anders. |
Waar werk je?
St. Antonius Ziekenhuis, Nieuwegein Hoelang al? 8 maanden Hoeveel uur per week? Gemiddeld 8 uur per week, maar eigenlijk werk ik 16 uur per twee weken (een weekend werken, eeen weekend vrij) Vind je het leuk? Ja |
:nono: reclame :nono:
|
Waar werk je?
De Natuurwinkel Hoelang al? 1,5 jaar Hoeveel uur per week? 7 uur per week Vind je het leuk? Over het algemeen wel. :) Het is redelijk saai werk en fulltime is niks voor mij, maar voor een paar uurtjes per week en de vakanties is het best vol te houden. Ik heb leuke collega's, dat is ook wel fijn. Het enige vervelende is dat m'n baas elke keer problemen heeft met een bepaalde medewerker die ik ook niet echt mag en we iemand hebben die onder de maat werkt (al een jaar nu). Maar over het algemeen heb ik daar weinig last van. :) |
Waar?
C1000 Hoe lang? Ruim 2 jaar Hoeveel uur per week? Ik heb een tot 12 uur contract. In de regel werk ik zo'n 10-15 uur in een week, afhankelijk van de planning. Vind je het leuk? Meestal wel. |
Waar werk je? In de C1000
Hoelang al? ruim 4.5 jaar Hoeveel uur per week? gemiddeld 15, nu even 20 Vind je het leuk? Meestal wel ja |
Waar werk je? Openbare Bibliotheek Meppel
Hoelang al? 1,5 jaar Hoeveel uur per week? 3,25 :( Vind je het leuk? Ja |
|
Citaat:
|
Waar werk je?
In een medisch archief van een ziekenhuis. Hoelang al? Anderhalf jaar. Hoeveel uur per week? Gemiddeld 8 tot 10. Vind je het leuk? Ja, heel erg leuk. |
Waar werk je?
Kruidvat als verkoopmedewerkster en vulploeger Hoelang al? 4 maanden Hoeveel uur per week? 4 tot 8 uur per week Vind je het leuk? Ja, heel erg leuk. |
Waarom posten jullie ook echt een antwoord op die vraag? Denken jullie nou echt dat ts daar interesse in heeft? Ze heeft alleen geregistreerd om reclame te maken.
Lid sinds: 10-01-2006 Aantal posts: 1 (0.16 posts per dag) Toedeloe. |
Waar werk je? Turnvereniging
Hoelang al? 5 jaar Hoeveel uur per week? ongeveer 4 uur Vind je het leuk? ja, altijd gezellig Waar werk je? oppassen Hoelang al? 3 jaar Hoeveel uur per week? gemiddeld 2/3 uur Vind je het leuk? ja super |
Waar werk je? in een kledingmagazijn, kleding prijzen -_-
Hoelang al? 4.5 jaar :o Hoeveel uur per week? in de vakantie's en van januari t/m mei 4uur per week, ik ben lui. Vind je het leuk? na, het werk is klote, en ik verdien ook niet heel veel, maar het is er opzich wel gezellig. bovendien kan ik zelf kiezen of ik werk, hoelang ik werk, hoelaat ik begin/eindig, etc. etc. daarom werk ik er nog. |
Waar werk je? In een supermarkt, DistriQ (de telegraaf), folders
Hoelang al? al vrij lang Hoeveel uur per week? 17 uur ofzow Vind je het leuk? Jawel..... |
Ik heb GVD geen baantje en ben zelfs afgewezen door de AH :mad: (denk ik)
|
Waar werk je? Emte Supermarkt in bakkerij
Hoelang al? Bijna 3 jaar Hoeveel uur per week? Verschillend Vind je het leuk? Jaa, ik werk met leuke mensen. |
Waar werk je?
Door de week: TNO (onderzoeker/afstudeerder) Weekend: Constructiebedrijf (onderhoudsmedewerker/ VCA/VGM coordinator), Bruggenbeheerbedrijf (als planner), Vakanties extra: Aandrijftechnisch bedrijf (onderhoudsmedewerker) Hoelang al? verschillend, van 8 jaar tot 1 jaar Hoeveel uur per week? incl TNO 50u pw Vind je het leuk? Ja! :D |
Citaat:
Waar: AH deli afdeling Hoeveel uur? ik denk dat het zo'n 5-6 uur wordt Vind je het leuk: ik deed al soortgelijk werk in een C1000 maar die is nu gesloten. In de C1000 vond ik het wel OK, de collega's waren minder dus ik hoop dat daar nu verandering inkomt :) |
Waar werk je?
Brova Groep; Magazijn voor winkels als Hout-Brox, Duthler, Active Life (/Intersport), Dutch e.d. Hoelang al? Bijna 2 jaar. Hoeveel uur per week? Normaal elke zaterdag, zo'n 8 uur. Vind je het leuk? Verschilt. Maar enkele matties van me werken er, dus het is meestal wel een DOLLE BOEL oid. (Y) |
Waar werk je? Bij de TPG
Hoelang al? 4 jaar Hoeveel uur per week? 4 Vind je het leuk? Yep. |
Citaat:
OT: Waar werk je? Blokker Hoelang al? 5 jaar Hoeveel uur per week? 7 Vind je het leuk? Ja, heel gezellig! |
waar: Delftse post, bij interlande (krantewijk dus)
hoelang al: 5 maandjes salaris per 2 weken: 35 euries.. en soms geven ze me zonder reden 50 euro per 2 weken..lol tijd per week: 4 uur leuk? nee.. vrijdag laatste keeer :cool: :D |
Waar werk je? In een verzorgingshuis als zaalmedewerkster
Hoelang al? 3 jaar en een aantal maanden Hoeveel uur per week? 6 (meer in de vakanties) Vind je het leuk? Jep al moet je er het "type"voor zijn. Veel mensen vinden het saai of weten niet goed hoe ze met ziekten of het overlijden van bewoners om moeten gaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |