![]() |
K-Otic - Falling
hoe vinden jullie dit nummer?
ik persoonlijk vind et een goed nummer:) beste van K-Otic tot nu toe! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat begin stukje lijkt errug op Bye bye bye van NSYNC :o
|
is op zich wel oke, gitaar enzo maar ik hoor het te vaak want op mn werk staat altijd tmf op en daar komt het elke 15 minuten...
|
Leuk liedje,leuke clip, alleen Martijn zie je weinig
en die is het lekkerste |
Ik vind het een erg relaxt nummer ja... zit muzikaal goed in elkaar, goede tekst en heel energiek. De productie is ook sterk. Echt relaxt om te horen.
|
Citaat:
|
ik vind die gezichtsuitdrukkingen zooooo ONTIEGELIJK irriterend!!! zo superoverdreven geaccentueerd....echt alsof er zo'n wijf voor ze staan, "come on you can do better laat zien dat je je inspant"
gedver |
komt denk ik omdat ze aan een kraan hangen ofzo weet je wel...en ze draaien 360 graden in de rondte en ondersteboven enzo...
|
mijn nummer 1 op het moment..... :rolleyes: :eek:
ach.... het doet me bar weinig..... (n) |
hoe sarcastisch kan een topic zijn..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij past er totaal niet in, daarom is zijn stem altijd vervormd en issie het minst in beeld:) |
Ik vind het een ERG leuk liedje !
en nee het is inderdaad niet mijn smaak nee *giechel* |
Mwa, k-otic is niks. Sorry voor de mensen die het wel wat vinden. Maar het is niet mijn smaak. Ook vindt ik dat muziek gemaakt moet worden voor entertainment. En niet om bakken vol geld te verdiennen. En dat doet k-otic.
|
Ik vind dat best een leuk nummer eigelijk :).
Serieus. (Ja, alweer serieus :)) |
Citaat:
|
ach...ik vind het wel geinig als je vrienden op tv ziet maar kvind ze niet echt zo suuuuuuperrrrgoed..... +- dus :)
|
Citaat:
|
k-otic is echt helemaal niks!
ik heb t nr nog niet gehoord ofzo...maar toch tis niet mijn stijl, die pop.... bovendien zijn t gemaakte wannabes die te veel verdienen, maar dat heeft weinig met t nr te maken... |
Volgens mij ben je meer een wannabee als je een nummer lelijk vind voordat je 't gehoord hebt..
|
ik heb het gehoord ja........
|
Ik geloof dat ik niet echt objectief kan oordelen, ik vind die hele achtergrond van K-otic al helemaal niets, dat het hele project enzo....en ik krijg inderdaad het idee dat ze dit alles alleen maar doen om een hun eigen bankrekening te spekken!
|
ik vind k-otic over het algemeen helemaal nix, maar dit nummer klinkt toch eigenlijk nog best wel lekker :cool: :) :)
|
Ik vind het :cool:
|
is mijn in spanje zijn toestand toch nog ergens goed voor, neej nog nie gehoord dus.. maar aangezien ik vannacht thuis kom zal ik hem morgen wel uit mn hoofd kennen
|
Ja.. uhm.. het liedje vind ik wel oke, maar het idee dat het van K-otic is vond ik weer minder. Maar oke, qua liedje gaat het wel
|
ja tis wel een okee nummer. ik vind k-otic meestal tzum kotzen, maar deze valt mee :) je kunt m ook meerdere keren horen zonder dattie vervelend wordt
|
echt gaaf als je geen tv kijkt of radio luistert, ik heb geen idee wat er op dit moment in de top40 staat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kvin het btw niet een VeRsChRiKkEliJk liedje, maar leuwk is anders tis al bter dan damn i think i love you en de rest die erna kwam |
ik vind em slecht net als de rest wat K-Otic maakt...
|
'k vind 't een heel leuk liedje.
|
:cool: coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool nr!!!! :cool:
|
Ik vond ze live onteigelijk slecht.
Verder wel goeie tekst, voor de rest niet echt boeiend.. |
Citaat:
en ja, ik ben n wannabe |
ik luister nooit echt naar de radio, maar ik heb een paar dagen productie werk gedaan (een dure naam, voor zulk rot werk :D) en daar hadden ze de hele tijd een een of andere commerciele zender aan staan. Meestal vond ik de muziek niet leuk, maar dat van k-otic kon ik wel waarderen.
|
tsja, heb een ingebouwde aversie tegen bepaalde bands en personen, maar toch betrpa ik mezelf erop dat ik heeeeel soms wel een nummer lekker vind klinken..... zoals die van K-otic......
(schaam van hier tot ergens anders) :D kennen jullie toch ook wel, dat gevoel !?? Je wil het niet goed/lekker vinden maar toch gebeurd het ... |
Laatst haalde ik een portie kaalkopjes bij de locale dealer, en toen had hij dat nummer opstaan, dus vroeg ik of ik dat nummer mee naar huis mocht nemen voor tijdens de trip.
Voordat ik de kaalkopjes op ging eten thuis, ging ik nog eventjes naar de plee, maar de pleedeur viel in het slot, en die kun je alleen van buiten open maken, dus zat ik daar vast. Ik trok mezelf door en "ploempte" uren later ergens uit een buis de Noordzee in. Toen ben ik zo snel mogelijk met de fiets teruggesneld (te voet) en de voordeur zat op slot, maar gelukkig heeft mijn buurvrouw onze sleutel ook voor het geval wij op vakantie gaat, en zij dan de katten eten kompt geven en de planten bemesten, dus kon ik die eventjes teruglenen (voor het goede doel) en zodoende kwam ik binnen, maar toen ik de kamer binnen kwam, zag ik dat het raam open stond en dat er een raaf naar binnen was gevlogen, hij had net dat nummer in z'n snavel genomen en hij vloog weg, voor ik in zijn baan had kunnen komen om dat te verhinderen, dus moest ik die dag trippen zonder dat nummer. BALEN MAN! |
ik ken het nummer niet
|
Vervelend nummer, vervelende clip, vervelende gasten
|
Citaat:
|
t refrein klinkt wel koel... maar de rest vinnik n beetje te rustig enzow, nie mn smaak :p en van de clip wor ik misselijk door die bewegende achtergrond, dus die kijk ik nie :D
|
Citaat:
|
leuk om een keertje te horen, maar de groep zelf vind ik echt niet meer dan een stelletje debielen.
|
alleen dat gitaarstukje hemal in begin is koel :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |