![]() |
Norton Anti Virus 2002
na mijn laatste update van Norton geeft hij bij het opstarten aan dat ie een .dll mist. Hoe kan dat ineens?
Én er is inmiddels weer een nieuwere update uit, deze kan ik downloaden, maar halverwege de installatie geeft hij een foutmelding aan. Ook e-mail scan is uit, en wil niet meer aan. Er staat een kruis doorheen. Volgens de tip moet je em dan aanzetten in de opties, daar stond ie al aan. Een andere optie was norton opnieuw installeren, heb ik ook gedaan, maar heeft géén effect. Blijft het zelfde probleem constateren :/ |
Welke dll mis je?
|
Ik had ook problemen met emailscan van Norton 2002, opnieuw installeren werkte ook niet. Maar het was dan ook geen legaal kopie.
Als je trouwens alleen hotmail gebruikt maakt die emailscan natuurlijk niet zo veel uit (zoals bij mij) |
Vuistregel: Ga nooit, wanneer je Windows 9x/ME/2K/XP draait, met Norton in zee.
Ten tijde van DOS 5.x/6.x was Norton-software erg goed. Maar van Windows heeft Petertje geen kaas gegeten. |
Citaat:
Kan entrypoint van procedrure !SRStopRedirect@@YAKK@Z niet vinden in DLL-bestand SymRedir.dll [Dit bericht is aangepast door moenbase (20-02-2002).] |
|
jaja, die staat in c:\windows\system32
|
die dll heb ik net gedownload, ie is precies even groot als die die ik heb :/
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |