![]() |
Wat weigerde jij vroeger te eten?
En is dat nu nog steeds zo?
Ik moest en zou vroeger ham ontwijken! En ik heb van de week voor het eerst sinds toen weer ham gegeten, en het valt wel mee. :o |
Niks, ik was/ben geen moeilijke eter.:)
|
Veel, zo goed als alles met de naam 'groente' of 'fruit' :P
Nu eet ik eigenlijk bijna alles, hoewel ik bepaalde groente toch liever niet eet :o |
Citaat:
|
spruiten en ik vreet ze nu alleen als ze helemaal omringd zijn met saus haha
|
Spruitjes en boontjes en die hoef ik nu nog steeds niet. Andere groentes was ik ook geen fan van, maar die vind ik nu superlekker.
Verder lustte ik alleen maar witbrood, terwijl ik nu het liefst heel donker brood met veel zaadjes enzo eet en van witbrood ga griezelen. |
Ik had niets te weigeren, ik moest van alles wat er op tafel stond minstens 2 happen.
Oh, ik bedenk iets, ik heb een tijdlang gevonden dat ik geen melk lustte. Daar hoefde ik geen 2 happen van, ik moest wel karnemelk of drinkyoghurt. Dat duurde denk ik een jaar of twee. |
heel veel eigenlijk :o... net zolang gezeurd totdat m'n moeder het zo zat was, dat ze het niet meer maakte voor ons :o:p...
en toen kreeg ik een vriendje waar ik alles kreeg wat ik niet lekker vond vroeger... en eigenlijk viel het meeste wel mee :)... |
Zoete dingen, nu lust ik de meeste wel.
Oh, en ik lustte geen pannekoeken, die lust ik nu ook. |
witloof en komkommer
witloof vind ik nu geweldig lekker maar komkommer lust ik nog steeds niet. :s (maar ik moest toch altijd 2 schijfjes komkommer en een half struikje witloof proeven :( ) |
Ik was vroeger echt zo'n zuer met eten :o
Ik luste geen sauzen, soepen, groentes enz Nu wel bijna alles. Behalve zuurkool. |
Citaat:
|
Witlof, en nu vind ik het heerlijk.
Zuurkool moest vroeger echt lang gespoeld worden van mij, nu maakt het me niks meer uit. Macaroni vind ik nog steeds niet lekker,terwijl ik lasagna verslind en dat lijkt er toch wel een beetje op. Ik eet alleen macaroni als ik op kamp ben en ik geen keus heb qua avondeten, en mezelf laten verhongeren doe ik ook niet. Bieten lustte ik ook niet, en nu gaat dat prima. Stampot boerenkool en hutspot hoefde niet voor mij en nog steeds niet.Chili concarne eveneens. En volgens mij is er nog wel meer. |
Prei, dat vind ik overigens nog steeds smerig. :D
|
Citaat:
Wij hadden thuis 2 dingen die we niet hoefden te eten, voor mij waren dat spruitjes en boontjes, mijn zusje lust bv. geen sla dus dat mocht zij laten staan. Witlof lustte alleen mijn moeder, dus dat aten we sowieso nooit :o Van de rest moesten we iig altijd een beetje eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tortellini en Chilli Concarne en ik eet het nog steeds niet :o ..
|
Zuurkool, maar ik denk dat als ik nu bij iemand zou eten en er zou zuurkool op tafel staan dat ik het wel op zou eten. :)
|
Citaat:
|
Ik heb een tijd echt geen brood gegeten.
Nu eet ik het wel maar echt lekker vinden zal ik het nooit. Ik eet trouwens nog steeds geen brood met pitten, daar gruwel ik van. |
Vroeger volgens mij niet zo veel, ik weigerde nog het meest snoep denk ik.
|
Ik vreet alles dat los en vast zit, alleen zo doe ik al vanaf mijn geboorte... :P
|
Ik lustte niets waar ook maar een beetje sambal in zat (nu nog steeds niet trouwens). Ook niet in de hoeveelheid die kinderen normaal wel kunnen hebben.
Witlof (nog steeds geen fan van, want die snijdt mijn moeder rauw op, gekookt vind ik heerlijk). Bami, rijst en alles wat daarmee te maken had. Niet om die bami of rijst, maar omdat mijn moeder er altijd sausjes bij deed die ik niet lekker vond. Dat generaliseerde ik naar de bami en rijst. Nu vind ik dat wel lekker, maar nu hebben we ook altijd andere sausjes. Slagroom, krijg ik nog steeds niet door mijn strot. En ik heb bij een vriendje een keer spruitjes uitgespuugd. Ik was toen 5 ofzo. Thuis eten we die nooit omdat mijn vader ze vies vindt, maar een paar jaar terug bij mijn tante vond ik ze best te eten. |
Ik heb tot mijn 16e echt onwijs veel voedsel laten staan door iets stoms als 'geen honger hebben' omdat ik 2 minuten voor het avondeten nog chips op had ofzo.
GELUKKIG ben ik daarna tot inkeer gekomen en is er sinsdien (letterlijk) géén avondmaaltijd meer geweest waar ik mijn bord NIET helemaal op at. Ik moet wel volwassen zijn geworden :P |
Kaas. Vind ik nog steeds niet lekker.
|
Citaat:
haha same here, ik lustte haats alles wel, courgete niet een tijdje en ik geloof ook champignons niet, beide vind ik nu heerlijk |
Ik weigerde niks ik vrat echt alles op
|
Zuurkool en bruine bonen krijg ik nog steeds niet door mijn strot.
|
Witlof. En dat is nu nog steeds zo.
En verder vroeger ook veel andere gekookte groenten...ik at regelmatig alleen maar rauwe dingen als tomaat, paprika, komkommer ed als avondeten. Ik vind rauwe groenten nog steeds lekkerder dan gekookte. Gekookte dingen in gerechten (ovenschotels ofzo) vind ik wel goed te eten. Van 'Hollandse pot' houdt ik nog steeds niet (en jus vond en vind ik vies). |
Citaat:
|
andijvie met spekkies lustte ik nooit, maar nu wel :confused:
|
Sla, ik ben geen konijn.
|
Ik was/ben een ramp met eten. Er is echter één ding wat ik echt niet lust: spruitjes. Van mijn vader hoefde ik ze nooit te eten en mocht ik zeggen dat ik er alergisch voor was.:d En dat zeg ik nog steeds ja...;)
|
3 dingen, roggebrood, bami en prei
en dat is nog steeds het enige wat ik niet lust, alleen prei gaat wel met appelmoes ;) ik ben verder eigenlijk altijd een heel makkelijke eter geweest. |
Alleen spruitjes, maar dat vind ik nu wel lekker (Y).
|
Vis, prei, witlof, pasta.
Alleen witlof eet ik nu als het gekaremeliseerd is klaargemaakt. |
Ik hou niet zo van melk, behalve met cornflakes!
|
kippenpootjes.
Vind ik nog steeds niet lekker. Oh ja, en lever! Bleeeegh. (n) |
Echt complete waslijsten (en het meeste eet ik nu alleen omdat ik het "moet" van mezelf), maar met stip op 1 staan capucijners, met asperges op hun hielen.
|
spinazie
nog steeds ja :P |
Ik lustte vroeger geen bananen :confused:
Nu wel, lekker juist. |
Alle groentes, ik heb in mijn toch nog relatief prille en korte leven, al heel wat uurtjes aan tafel gezeten.
En niet uit vrije wil..... :o |
Heel veel groenten, nu de meeste nog wel maar er zijn er ook een paar die ik nu wel eet. ;)
|
Chili con Carne en nu nog steeds niet.
Bonen tegenwoordig tsja...ik eet alleen erewtensoep en dat valt volgens mij niet echtonde bonen. Rood vlees. En nu wel :o |
Uiensoep, erwtensoep, spruitjes, aubergine, courgette, andijvie, boerenkool, witte bonen en nog wel meer geloof ik.
|
Ik moet gewoon alles eten vroeger, mijn moeder wilde geen gezeur. En ik at ook gewoon alles. Ik ben niet zo'n pieper. Mijn zusje daarentegen, hoeft geen groente te eten als de kleur haar niet aanstaat enzo. Dat vind ik dan weer een beetje vreemd.
|
Hachee en frikandellen. Dat lust ik nog steeds niet, daar moet ik echt van kokhalsen.
Gelukkig is een frikandel niet echt belangrijk en dat hoefde ik dus ook niet te eten :p en hachee eten we alleen als er een bepaald soort vlees over is, wat 1-2x per jaar gebeurt maximaal. Dan hoef ik ook niet mee te eten. |
Haha, zoveel eigenlijk. :D Spruitjes, bloemkool, rode kool, sperzieboontjes. En nu eet ik al deze dingen nog steeds niet. Uiteraard wel geproefd, maar ik vind het gewoon niet lekker. (n)
|
Wat ik niet lust en nog steeds niet lust:
* gekookte wortels * vis * spek/ ham Wat ik vroeger niet lusste en nu wel te eten vind: * nasi/ bami * varkensvlees (maar dan niet met veel vet!) * kippenpootjes (maar ik ben nog steeds niet echt een grote fan van "afkluiven". - maar er zijn nog wel meer dingen die ik liever niet eet- ja ik ben altijd en nu nog steeds best een lastige eter geweest. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |