![]() |
Alle ministers in NL
Kan iemand voor mij alle ministers en hun taken neerzetten, het moet voor school.. en ook welke partij, ik heb gezocht op google.. maar ik ben zo slecht met zoeken, ik kom er gewoon niet uit.
Als iemand me kan helpen, aanbid ik deze persoon. Dankje :D |
|
Even denken:
* Jan Peter Balkenende; Minster President en Minister van Algemen zaken; CDA * Laurens Jan Brinkhorst: Minster van economische zaken; Vice-premier; D66 * Gerrit Zalm; Minster van Financien; Vice-premier; VVD * Cees Veerman; Minster van landbouw Visserij en Tuuinbouw; CDA * Rita Verdonk; Minster van Vreemdelingenzaken en integratie; VVD * Alexander Pechtold; Minster van Koninkrijkrelaties en bestuurlijke vernieuwing; D66 * Carla Peijs; Minster van Verkeer en Waterstaat; CDA * Ben Bot; Minster van Buitenlandse zaken; CDA * Piet-Hein Donner; Minster van justitie; CDA * Johan Remkes; Minster van Binnenlandse zaken; VVD * Maria van der Hoeven; Minster van Onderwijs, Cultuur; CDA * Henk Kamp; Minster van Defensie; VVD * Hans Hoogervorst; Minster van Volksgezondheid; VVD * Aart-Jan de Geus; Minster van Sociale Zaken; CDA * Saskia Dekker; Minster van VROM; VVD * A. van Ardenne; Minster van Ontwikkelings samenwerking; CDA Overigens vrij eenvoudig te googlen met als search: 'kabinet balkenende 2. En dan de derde Hit: http://www.parlement.com/9291000/modulesf/ggdda2mc Volgende keer zelf proberen ;) |
Citaat:
|
Ik dank u alle HEEL erg vriendelijk!! Mijn vrijheidsstrijders, dit soort dingen zijn niet noodzakelijk in school, vooral niet voor een studie techniek.
Moge God naar U lachen. |
Citaat:
Tja, wat wil je met die PABO van tegenwoordig? ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |