![]() |
Niet geheel ingevulde profielen
Ik vind het nogal jammer dat er steeds meer mensen zijn die hun profiel slecht invullen.
Ik vind het altijd wel interessant om te zien wat voor opleiding iemand volgt, zeker als hij antwoord geeft in een specifiek topic met betrekking tot bijvoorbeeld beta-studies. Ook vind ik het jammer dat er geen naam in de profielen vermeld wordt. |
Tuurlijk is het jammer, maar de meeste mensen willen niet herkent worden of prive informatie op het forum zetten. :)
|
Mag ik nu ook "INTERNET!!" roepen? :o
|
Van mij wel (y)
|
Wat wil je hier komen doen, daten ofzo?
|
Het lijkt me nogal sneu om mensen te gaan verplichten specifieke informatie over zichzelf te geven op Internet. Waar heb je die voor nodig, behalve dat je het misschien wel leuk vindt?
|
Ik zeg ook niet dat het moet!, ik zeg alleen dat ik het wel interessant zou vinden.
Maar ben blijkbaar alleen ! :p |
Ja, ik denk ook niet dat al die 61.536 leden zich er wat van aan gaan trekken. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je echt oprecht intresse toont, dan begin je een gesprek (via pm en niet offtopic :nono: ) met die persoon en dan vraag je het toch?
|
Wil je 61.536 leden gaan verplichten om al hun privé gegevens op te geven op een INTERNET forum? En dan nog al zou je dat doen. Hoe weet je dan zeker dat iedereen ook echt de juiste informatie invult? Wie gaat dit controleren en mischien nog wel veel belangrijker hoe?
Het lijkt me een beetje belachelijk om dit van iedereen te verwachten. Internet is nou net de plaats bij uitstek waar je anoniem terecht kunt voor weet ik het wat. Ik kan me best voorstellen dat iemand die bijvoorbeeld met een zeer persoonlijk verhaal over wat dan ook dit nou juist niet wil. Al is het alleen maar omdat er dan iemand achter zou kunnen komen waarvan degene die het post het nou net niet wil. Bijvoorbeeld iemand die is vreemdgegaan en even z'n verhaal kwijt wil. Die persoon zit er volgens mij nou niet echt op te wachten dat iedereen kan zien dat hij of zij het is. Zo zijn er nog wel een triljoen voorbeelden te bedenken maar ik denk dat het zo wel duidelijk is. |
Ik vind het juist lekker dat ik niet alles in hoef te vullen.
Hou ervan om toch nog een beetje anoniem te zijn. niet dat ik van die rare of heel erg persoonlijke dingen post, maar vind het toch niet leuk als ik door mensen uit irl op het forum herkend wordt als zijnde: hey, ben jij niet die en die? En wil dus ook niet dat 61.000 mensen veel over me weten. Als ze meer over me willen weten pm'en ze maar idd. |
Voor undercovers is het niet gewenst dat de persoonlijke informatie bij wijze van spreken op de straatstenen ligt, daar moet het juist anoniem zijn. Verder: internet.
|
Jezus Christus.
|
Ik sluit me aan bij de rest. En als je meer info wilt, dan stuur je iemand toch een pm of een mail of voeg je iemand toe op msn of wat dan ook? Dan kan je alles vragen wat je wilt. Of je ook antwoord krijgt is natuurlijk een tweede.
|
Optioneel!!!
|
ik ben absoluut 100% tegen het verplichten van het invullen van profielen,
en al zou het verplicht worden... hoeveel mensen die het eigenlijk niet willen, zouden het 100% eerlijk invullen? |
Wat Kwieltje zegt, al zou het idiote plan er komen om het te verplichten, het valt totaal niet te controleren of het klopt. En ja, idd het is soms wel leuk om te kijken wat iemand doet, maar ik vind niet dat je kunt verplichten iemand bepaalde dingen over zichzelf te zeggen, althans niet voor een forum.
|
Wat een zeiktopic.
|
Ik vraag mensen nog wel eens vriendelijk om hun geslacht en leeftijd goed in te vullen, verder kom ik er vanzelf wel achter als ik het wil weten.
|
Je hebt zelf je homepage niet ingevuld! :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag hier een slotje op?
[SIZE=verstopt kusje voor Bob de Beer] [/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wel zou moeten, vind ik, is tijdens het aanmaken van een account de geboortedatum opgeven, of het nou naar waarheid is of niet. Het is gewoon raar dat je die tussendoor kunt wijzigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat iedereen zo anoniem of niet anoniem mag blijven als hij/zij zelf wilt. :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als anderen er nou wel plezier aan beleven... volgens mij heb jij er weinig last van, maar goed ik kan niet voor jou spreken. :) En ik herhaal: "dingen verbieden is lame" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |