![]() |
Het IZSADC-topic #60
Plain'n simple
al zit ik aan't bier EDIT: voorlopig deel 60 totdat deadlock met exactere gegevens komt :P |
Citaat:
|
kreatuur was iets eerder. Maar wie heeft hem voor het laatst geopend
|
:cool:
|
Citaat:
|
Ik vind mijn titel veel cooler. :P
|
dust
|
Citaat:
|
Ik weet nog dat ik er ooit een keer 2 achter elkaar had en Neti bij de 3e keer iets eerder was. Of iets wat er heel erg op lijkt.
|
deze is old-skool ;) eigenlijk moet het deelnummer er nog in :)
|
Citaat:
Even weer een normale titel for a change |
ah eindelijk weer een iszadc-topic met een functionele titel ! (y) :)
|
Citaat:
|
60 ofzo. Ik houd het op de zaak bij ;). Ik had bij de vorige count iets van 54 ofzo
|
Das waar. En een verwijzing naar de vorige. Maar die had eigenlijk in elke moeten staan dan hadden we het nu kunnen achterhalen. Tenzij er iemand zin heeft om uit te gaan zoeken welk deel dit is. Op zich moet dat niet eens zo moeilijk zijn want ik kan me nog herinneren dat Deadlock zich ooit een keer zo hard verveelde dat hij een post heeft gemaakt met alle IZSADC topics die ooit waren geweest...
|
Citaat:
Mgoed, retrocomputers Crusader: No Remorse vind ik echt een van de geniaalste spellekes ooit meermaals uitgespeeld op mn 486 |
Dat zegt me echt helemaal niets...
|
Citaat:
|
Citaat:
een van de eerste spellekes waarbij je je omgeving ook kan vernietigen :D |
Citaat:
|
O ja ik ging om 10 uur ofzo Quake 4 spelen...
|
twilight 6 ofzo?
|
Twilight. :cool: Bestaat dat nog?
|
Citaat:
|
jassica16 :p
|
Citaat:
maar die versie deed het niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
Dat spel was zo goed speelbaar dat het zonder codes veel zo veel leuker was dat zelfs ik als doorgewinterde cheater (vooral bij spelletjes als AOE en Civilisation, daar heb ik't geduld niet voor; IK WIL KERNBOMMEN, EN WEL NU JA EN NIET OVER 2000 JAAR!!! :mad: ) het meermaals zonder codes heb uitgespeeld |
ik heb echt wel het gedeelte voor 30.000 jaar civilization
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.pixpond.com/1/qq9ilz.JPG |
Citaat:
|
geef mij maar mohaaSH :p
|
Ik heb Civilization 4 heel even gezien en turn-based shizle is echt niet mijn ding. Ook vind ik het grafische gedeelte echt zéér jammerlijk. Als je dan al een spel maakt waarin je weet ik het hoeveel jaar beschaving na kan spelen doe het dan echt goed en maak een mooie 3d wereld ala AOE 3.
|
Citaat:
|
Hl:tfc
|
Citaat:
Pwnt by a toilet seat. :D Om nog maar te zwijgen over de geniale kunst van het karretjes rondschieten. :cool: |
AvsP en AvsP2
Enige spel wat ik in clanverband heb gespeeld |
nog steeds geen satan :'(
|
We hebben op Games ooit een poging gedaan om een Diablo 2 clan van de grond te krijgen die jammerlijk is mislukt. Ook was er ooit het idee om een Battlefield 2 clan op te richten maar ook dat is bij mijn weten bij een idee gebleven. Verder heb ik nooit in clanverband oid gespeeld.
|
Heb nog nooit in clanverband gespeeld, te weinig tijd
|
Citaat:
Ik ben overigens niet echt een teamspeler. Daar ben ik veel te egoïstisch voor en helemaal in games. Ik wil gewoon een beetje rondrennen en iedereen die voor m'n voeten loopt neerknallen. Helemaal in RPG's wil je mij niet als teamspeler. Ik jat als het even kan elk item voor je neus weg en als ik er wat aan heb kan je het mooi vergeten dat je hem krijgt. Heel egoïstisch i know maar dat intereseert me geen reet. Plus het feit dat ik er en geen tijd voor heb en geen tijd voor wil maken. |
ik kick meer op team arena bashing
bij voorkeur 4 vs 4 met grote bijlen :cool: |
Dat jij op grote hamers en bijlen geilt is al langer bekend. :P
Ik hou meer van snelle actie en mooie plaatjes. Speel F.E.A.R maar eens op de voor jou hoogst mogelijke instellingen en je snapt ongeveer wat ik bedoel. Natuurlijk nog altijd gameplay boven graphics maar goeie graphics voegen zeker wel wat toe aan een spel. |
True, true
maar mijn bruut fysiek geweld-fetish gaat boven alles voor mij :P |
Ok en haal dan nu maar snel die colafles uit de reet van Satan en bezorg het arme dier maar weer snel terug bij Deadlock. Straks bezorg je hem nog trauma's en dat willen we natuurlijk ook niet.
|
Citaat:
|
Een kat heeft een naar ruwe tong en ik betwijfel of de vrouwtjes dit wel zo lekker gaan vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan is het nu tijd om te pitten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |