![]() |
Zanger Bob.
|
Een aantal Zweden kende die zelfs al in 2005 en zullen nooit voet aan wal zetten in Schiedam, jaja,
http://plaatjes.cigproductions.net/trui.jpg |
:d menno 'den stem' presley \m/
|
teh voice!
|
hehehe ik wil zanger bob een keer samen met askforbob programmeren:D
|
Ja, dat Bob Saget ze mag presenteren.
|
|
Citaat:
|
Ik heb zijn guitige kop als screensaver gehad, na een aantal dagen vond ik het wel genoeg geweest :) Mooie boel hier in onze molenstad :)
|
Bob speelt graag buiten, daardoor is zijn eerste cd genoemd, "een jongen van de straat".
|
Citaat:
|
ik wil in zn cheeks knijpen
|
Citaat:
|
Hij vind het blijkbaar leuk om over het weer te zingen.
Wel een gave Andre Hazes kloon. Haha, die Cd 'Jongen van de straat' hij is nog ThUg ook. |
Volgens mij vinden zijn ouders het leuker dan hij zelf.
|
Citaat:
|
Wat een vies klein dik mannetje (y)
Wel consequent dat ie in beide clips dezelfde chick heeft, daar kunnen die rappers nog wat van leren. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen issie bij GIEL op de radio...
|
In die sneeuwclip is ze leuker, dan beweegt ze zo mee. Zo iemand wil ik ook hebben, iemand die overal waar ik ben naast me zit en zo heen en weer beweegt. (y)
|
http://www.zangerbob.nl/wallpaper.jpg
die vervangt nu cristina scabbia |
|
Citaat:
|
dat gastenboek :eek:
en dat dit in nederland legaal is.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ali Bob.
|
Hoogepunt uit het gastenboek:
Dag bob! Ik kreeg je site van een vriendin en was aangenaam verrast; zelf ben ik ook muzikant maar toch vind ik da ik niet kan tippen aan jou. Stiekem ben ik een beetje jaloers.. Ik ben 18 en zou wel graag eens een duet met jou doen. Heb al mziek gecomponeerd speciaal voor ons tweetjes! mail me als je geïnteresseert bent, ik wacht vuri op een antwoord! groetjes, ARNO |
Citaat:
|
Bob is dus duidelijk de koning. Hij is echt mijn nummer een. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hierdoor smeet ik dus bijna mn nieuwe stereo kapot. jezus wat een herrie (n) en dan ook nog zo vroeg
|
Citaat:
|
|
Naam melvinnnn
Woonplaats zangerbobstraat 1 E-mail melvin98@yahoo.com Datum 18-01-2006 om 16:39:05 abow wa een talent heeft die jonge, ik kan het niet begrijpe dat gij de wereld nog nie veroverd hebt. had ik maar een oorbel zoals jou, dan zou alles beter gaan. waar hebt ge de danseresse van "als de zon weer gaat schijnen" gevonde? di hebbe ooook talent!!! nog veel boekingen |
de eerste clip was pimp, maar de tweede houd hij meer straat in de plaatselijke ski-dome.
|
Ik zeg deze shit is hard!\m/
|
So Rijnsburgs.
|
hij houd het wel straat, vind ik wel weer mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niet echt tof dat ie het in die sneeuwclip steeds heeft over 'jij' en dan naar de camera wijst, terwijl zijn chick gewoon achter hem op die slee zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Schiedam door de bocht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een omg voor Bob en ook een omg voor dit topic :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |