![]() |
Star Wars clone wars
Heeft iemand deze Star Wars-tekenfilm?
Hij is echt mega cool. Goed tekenwerk en een belangrijke brug tussen Ep II en Ep III.
Spoiler
Echt een aanrader voor Star Wars-fans. |
wil m nog n keer kopen. Sterker nog, ik moet RotS ook nog zien :D misschien dadelijk even halen, toch wat tijd over :)
|
Ik heb nu net deel 2 (van clonewars dus, niet ep II) besteld via bol.com
|
Ik heb een aantal via internet gezien de laatste vier volgens mij. Ik vond het wel leuk, maar de serie geeft een beetje een vertekent beeld van General Grievous als je het mij vraagt.
Aan de andere kant laat het wel zien hoe Grievous aan zijn bekende kuchje komt. |
Citaat:
(ja, misschien komt dat nog. Ik heb alleen deel 1 gezien, deel 2 is nog onderweg naar me toe. In deel 1 zei je hem alleen op het eind. Hij bevecht 5 of 6 Jedi's tegelijkertijd, waaronder Ki-Adi-Mundi en Shaak Ti) |
Citaat:
( ik kijk anime dus.... no problem with cartoons) |
Citaat:
George Lucas had de eerste afleveringen gezien, en hij vond de serie zo goed dat hij de makers van de serie de eer heeft gegeven om general Grievous te introduceren bij het publiek. (wij dus) Hij is zowel gechikt voor kinderen maar ook voor ouderen.....mits je een star wars fan bent. Mensen die de films niet gezien hebben zullen er niet veel van begrijpen. |
Ik heb zojuist ook deel 2 gezien. vette shit.
Spoiler
|
linkje waar te bestellen >?
|
Citaat:
maar je kunt ook naar www.freerecordshop.nl Of je kunt je geluk proberen op: www.ebay.nl |
is er maar 1 deel van die animatie-serie :O
|
Citaat:
|
Ik heb ze ook gezien.. echt vet cool hoor.. zeker de moeite waard..
Deel 2 is leuker.. zit meer Anakin & Padme in.. in deel 1 haast helemaal niet.. Maary goed.. beiden heel leuk.. Jammer dat Hayden er niet live inzit ;) |
Worden ze in de videotheek verhuurd? (heb ze nie gezien)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |