![]() |
2 weken niet zien
ik heb a.s. zondag een jaar een vriendje :) waar ik opzich een super jaar mee gehad heb maar sinds 7 januari doet hij best vreemd hij zei van jaah ik wil je even niet zien daar kwam het min of meer op neer en we zijn nu al ander halve week veder en ik ben op dit moment heel bang om hem kwijt te raken wat ik dus echt niet wil! hij is so lief! weet iemand wat ik kan doen alvast bedankt
|
blijven ademen, als hij je kwijt wil lukt dat hem wel. Wil hij dat niet dan zie je hem wel weer terug
|
Citaat:
|
Als ie zo lief is zou hij wel wat van zich laten horen.
|
ja dat is so maar k bedoel anders lief hij sit denk miss een beetje in de knoop met zich seluf en wil mu weer gaan missen
|
Zit ik er heel ver naast als ik gok dat deze knaap Sven heet?
|
jo
|
Ik denk dat je niet zo veel kunt doen. Hij heeft gezegd dat hij je even niet wil zien, dan moet je nu niet contact met hem gaan opnemen, want dat wil hij niet. Als hij een probleem met zichzelf heeft en daarom alleen wil zijn, heeft hij die tijd alleen echt nodig; als hij een probleem met jullie verkering heeft en daarom er rustig over na wil denken, zal je de uitkomst van dat nadenken niet positief kunnen beinvloeden door naar hem toe te gaan; hoogstens negatief. Gewoon even wachten tot hij wat van zich laat horen dus, zal vanzelf wel weer ooit komen. Probeer er niet te veel over na te denken, hoe moeilijk dat ook is. Sterkte :)
|
Citaat:
|
nee ik meen het ik verzin het egt niet wrm sou ik jullie pesten ik vraag gwn om advies hoe hij miss denkt en wat er aan de hand sou kunnen sein
|
Citaat:
|
ik heb dyslexie :) staat der onder heb der nog al moeite mee en msn werkt ook niet egt mee :) en dat staat daar onder :) werd door iemadn aangeraden dan kreeg ik er minder aanmerking op maar werkt dus nie egt ;):P
|
Citaat:
Wat betreft je vriendje: laat hem maar even ofzo. Gewoon binnenkort iets van je laten horen en vragen of hij misschien duidelijker naar je kan zijn. |
oke zal er aan denken en proberen er op te letten dank je wel voor het advies
|
MSn en dyslexie hebben is niet echt een goede combi. Ik heb soms echt goed moeten lezen voordat ik wist wat er stond.
- ik lad het eerst zo dat je vriendje vreemd was gegaan. Oeps. Hele replay voor niks ;)- Ik vraag me af waarom jullie niet duidelijk hebben gepraat waarom hij jou 2 weken niet wil zien. Ik bedoel na 1 jaar moet je hier toch wel over kunnen praten samen? Verder ja zou ik afwachten tot je vriendje contact met jou opneemt, al is dit natuurlijk dan wel echt even een rot tijd voor je. Hopelijk hoor je snel iets van hem en komt het weer goed. |
Citaat:
|
Je typt gewoon BrEeZaaH, dat is wel wat anders dan dyslexie :rolleyes:
Ontopic; Als jullie al zolang hebben moet je daarover kunnen praten. Weet je eigenlijk wel waarom hij je even niet wilde zien? Vraag het hem gewoon en praat erover! |
hij wil mij niet zien om mij gewoon weer te missen
en praten dat is niet echt ons sterkste punt het is meer gewoon vergeten en vergeven zeg maar praten niet echt en als we praten loopt het min of meer op niks uit dus dat is ook niet echt slim ik zal proberen normaal te typen kan ik wel :) moet alleen wel heel erg opletten |
Citaat:
|
en ontopic mensen.
laat 'm zo veel mogelijk z'n gang gaan en blijf zoveel mogelijk jezelf. Geef duidelijk aan wat je eigen behoeftes zijn. als hij bijtrekt is het fijn, als 'ie niet bijtrekt is het jammer maar kan je jezelf (in dat opzicht) niks verwijten. |
Meisje, meisje, denk je nou echt dat de relatie werkt als je niet met elkaar praat?
Oh en dit stuk snap ik niet: Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat deze relatie hopeloos is, als je niet normaal met elkaar kan praten red je het gewoon niet. @ TS, praat met hem of maak het uit, dit is geen goede relatie zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |