![]() |
Twiggy uit Marilyn Manson...
Zonde..
|
Langzamerhand de ondergang van de populaire metalgroepjes! (y)
|
:mad: waarom?
|
Citaat:
ik heb het een tijdje geleden al vernomen via een vriend, vind het erg jammer, maar ik verwachtte al geen meesterwerken meer van meneer warner en zijn band.. |
tis wel zonde jah, maar de nr's die ze hebbe gemaakt blijven goed (sommigen dan :p), dan maar zonder twiggy, kweenie of mm nog lang blijft... warner blijft natuurlijk wel 'aanwezig' maar of hij nog actief blijft, we'll see..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i couldn't care less
|
heel erg jammer.... (n)
|
Marylin Mansoon is kut
|
Citaat:
Maaruhm, volgens mij was JIJ degene die begon met zeuren |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer inderdaad maar ja wat doe je d'r aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
ik doe me niet voor als een perfect forummer, en ik zou het ook niet willen zijn..
ik geef je gelijk dat dit topic eigenlijk gesloten moet worden, maar het is ook nutteloos om dan ''meninggevende'' reacties te gaan posten |
Citaat:
|
komt door de titel van het topic. men verwacht natuurlijk dat we hier allemaal in diepe rouw zijn en te verdrietig om te spemmen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Skold komt bij MM? waarom in godsnaam? :confused: |
Citaat:
[edit] http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=127115 deze is niet gesloten omdat daar alleen positieve reacties zijn? [edit] |
Twiggy weg?
Jammer :( |
hmm, op zich stond er later in dit topic wel info bij etc.
maar waarom moeten jullie nu bij zulke topics gelijk gaan chatten ouwehoeren en zeuren?? En dan zijn er ook nog mensen die klagen dat we te snel topics sluiten etc. VIND JE HET GEK?? grmbl... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |