![]() |
Heee Orbs...:P
Leuke foto's, maar kunnen die niet beter in het centraal fototopic? |
Mooie foto's alleen is die auto op foto 2 een beetje storend en ik vind het jammer dat bij foto 3 je die boom groen ziet en niet donker. Verder wel mooie foto's (y)
|
http://i9.photobucket.com/albums/a56...e/IM000469.jpg
vind ik leuk, maar dat komt met name door dat rare effect in die boom (juist dat die groen is op een relatief kleurloze achtergrond). Rest is wel aardig, maar niet heel bijzonder. |
Je compositie is niet bepaald om over naar huis te schrijven.
|
Citaat:
|
je ziet toch wel dat het licht echt van een hele andere kant komt en dat rode vlekje toch nooit de zon kan zijn :confused: tis waarschijnlijk een lensflare ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zijn toch gewoon foto's van een mooie zonsondergang, zoals eigenlijk iedereen wel eens maakt? :s
|
Dat is ook het doel van ARTistiek?
Foto's waarbij geen rekeninge gehouden is met licht endergelijke.. |
juist wel toch? :s
iedereen kan kiekjes schieten (zoals deze) |
nja.. het staat bij de regels ;)
Je mag geen professionele foto's plaatsen, anders had ik dat wel gedaan toch? :cool: |
Is het niet zo dat
foto's voor opdrachten op school enzo dat dat in een apart topic mag en dat in het fototopic alleen foto-foto's mogen dus waar niet over nagedacht is enzo? |
Wat WEL thuishoort in het fototopic:
* Oh ik kom iets leuks tegen en maak een foto-foto’s * Ik probeer mijn camera uit-foto’s * Ik interesseer me niet in fotograferen maar vond dit wel leuk-foto’s * Foto’s waarbij geen rekening is gehouden met lenzen, licht, kleur, compositie,.. * Kiekjes Wat hier NIET thuishoort (en dus een eigen topic verdient): * Foto’s op professionele of studiebasis * Foto’s waarbij is nagedacht over een setting, belichting,… * Foto’s met een duidelijke uitwerking in compositie Verkeerd gelezen denk ik zo ;) Als het kiekjes zijn (zoals deze eruit zien) horen ze in het fototopic |
Citaat:
Maar echt het idee dat er moeite voor is gedaan heb ik niet..... |
JA het is voor school
NEE ik heb er geen moeite voor gedaan Ik dacht ik post het oven om de hoogte van mijn cijfer in te schatten.. :P Blijkbaar moet ik toch moeite gaan doen.. :( |
Het lijkt mij veel leuker om foto's te maken van mensen die in een bushokje wachten, terwijl het zo koud is dat ze wolkjes blazen bij iedere uitademing. Bijvoorbeeld dan he... Of iets met heel veel paraplu's ofzo.
Zo'n zonsondergag heeft iedereen al 100 keer gezien. |
Nja dat is waar..
Maar de foto's zijn genomen op weg naar school (is zonsopgang ;) ) En vanuit mijn warme huisje :P Maarja ik ga maar even moeite doen dan.. |
Citaat:
Als je er geen moeite voor doet, post ze dan in het centrale fototopic. |
ik weet niet wat voor opdracht het was, maar ik ben bang dat een docent ook wel doorziet dat hier niet echt over nagedacht is.
|
Idd.
|
Ja, wat was de opdracht eigenlijk? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nja ik ben enigzins ook wel een beetje lui..
Deze keer was het alleen tijdgebrek.. De opdracht was: Maak foto's van je woonomgeving waarbij de weersomstandigheden een belangrijke rol spelen. @ nietzman: Dat staat bij de regels ;) @ rooster: Ja ik zal de foto's hier posten als ze klaar zijn :) |
Citaat:
Een eigen topic op ARTistiek dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde alleen aangeven dat foto's waar dat wel het geval is ook op ART thuishoren volgens de regels. Want uit haar post maak ik op dat ze denkt dat die hier niet horen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de TS was in de veronderstelling dat: Citaat:
|
Het zal dan wel in de regels van de schoolopdracht hebben gestaan.
Anywho, topicstarter, ga vooral geen kunstzinnige opleiding doen. |
Ik denk niet dat als ik deze foto's zou zien dat ik zou denken 'goh dat gaat over het weer' Je had misschien iets meer met deze opdracht kunnen doen...
|
En tòch vind ik dat het mooie luchten zijn. Die belichting mag dan wel van geen kanten deugen, maar die luchten vind ik mooi :)
|
Citaat:
Het gaat hier toch om de foto's? Ik heb wel vaker mooie luchten gezien maar dat maakt me geen kunstenaar. De foto's zijn marginaal, en daar draait het om. |
Citaat:
|
dit lijkt (imo) ook nergens naar. niks bijzonders iig. doe er wat meer mee!
|
Citaat:
|
Citaat:
Lady of the Dark, dan ligt het aan jou, want die luchten heb ik zelfs al met een wegwerpcamera zien fotograferen. Dat je het geluk hebt een mooie lucht tegen te komen, maakt je nog geen goede fotograaf. Alleen die oplichtende boom vind ik wel interessant, maar volgens mij is dat ook per toeval ^^. |
Citaat:
Ter illustratie heb ik even een collage gemaakt van eigen luchtfoto's, geschoten met een simpele digitale camera: http://usera.imagecave.com/botulism/...e/luchtjes.jpg @woezel: is dat zeldzaam? :confused: |
best wel, als ik het zeg weten de meeste niet wat het betekent :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een gaaf woord. Om nu te zeggen dat ik het vaak gebruik, nee, maar het is goed om 'm in je repertoire te hebben hè? :)
|
Zeer zeker (y)
|
Citaat:
Trouwens... waarschijnlijk ging het Fatal-Mind niet om de compositie van de foto's en dergelijke, maar gewoon om weer te geven hoe mooi de lucht kan zijn. En dat heeft ze best goed gedaan, niet? |
nee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |