![]() |
Studies combineren
Ik wil graag als ik mijn VWO-diploma heb gehaald 2 studies combineren namelijk Universiteit: Humanistiek (6 jaar) en MBO Verzorgende niveau 3: Kraamverzorging (2 jaar ofzo)
Valt zoiets te regelen? Van Humanistiek weet ik dat het voltijds is maar je 3 dagen per week op school zit. Met kraamverzorging is er natuurlijk veel stage (en het liefst zou ik helemaal een combinatie werk-leer traject doen, waarbij je meteen al aan de slag kan) Kan zeker niet he? |
Werken-leren en nog een universitaire studie lijkt me niet echt haalbaar (zeker niet omdat je meer dan twee dagen bezig bent met werken-leren bij een mbo-opleiding)... Universiteit kan soms in deeltijd in de avonduren, dan zou je het nog kunnen proberen. Maar ook dan zou ik met één ding beginnen, iets er bij kan altijd nog.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat het te combineren is, aangezien MBO echt verplicht voltijd is, bij het WO kan je nog eens colleges overslaan, maar ook dat kan je natuurlijk niet altijd blijven doen. Daarnaast denk ik niet dat je naast het werken nog veel tijd over zal hebben om te studeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind je keuzes wel opvallend. Maar zoals hierboven is het waarschijnlijk niet echt haalbaar.
Misschien dat je decaan je er op school meer over kan vertellen?Je kan natuurlijk ook een bijbaantje in de zorg zoeken om het op die manier te combineren. Of geheel kiezen voor een opleiding in de zorg (hbo-v ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: qua studielast moet het zeker te combineren zijn, maar qua administratieve zaken en, zoals gezegd, aanwezigheidsplicht kan het lastig worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoogste cijfers van de klas maarja.. bij mbo doen ze erg moeilijk |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |