![]() |
Filmhuis.
Zijn hier mensen die wel eens naar het filmhuis gaan?
In mijn omgeving zijn er namelijk best veel mensen die überhaupt niet weten wat een filmhuis is. De films in het filmhuis vind ik meestal vernieuwender. En ook niet zo 'perfect' als in een bioscoop, als je op de acteurs en de filmopnames let. En dat spreekt mij meer aan. Wat vind je de voor,- of juist nadelen van het filmhuis ten opzichte van de bioscoop? |
ik ga vaker naar een filmhuis dan naar een 'gewone' bioscoop...
de films spreken me over het algemeen meer aan en ze draaien nog wel eens klassiekers op groot scherm het is er meestal ook wel gezelliger - daardoor kun je ook best alleen gaan (wat ik vaker doe, aangezien niet veel mensen geinteresseerd zijn in onbekendere films) helaas is het filmhuis hier in de buurt maar erg klein en staat op de afgrond om gesloten te worden... :(:(:( |
ik wist ook niet wat een filmhuis was maar dat komt omdat je geen filmhuis hier bij ons in de buurt hebt. Nouja, ik wist niet wat het was? Ik ben lid van CJP en daar staan ook wel zulke dingen in he dus ik had er al wel van gehoort. Maar ben er nog nooit geweest.
|
Ik ben in het filmhuis naar een paar films geweest.
- O brother, where art thou - Mariken (voor CKV :() - Fucking Amal... ik ga er echt zelden heen... |
ik ga best wel vaak (sinds kort..)
elke week toch wel |
Ik ga er vrij regelmatig heen ja. :)
Geen pauze en geen achterlijk luidruchtig tuig. (y) |
Les Fabuleux...blal...bla...AMELIE ...
Superfilm! |
le fabuleux destin de amelie poulain, ja ;)
idd geniaal! |
'k Heb laatst Gregoir Moulin contre l'humanité gezien en die was erg":cool: .v Films in filmhuizen zijn meestal veel beter naar mijn idee, al vinden geloof ik veel mensen deze soort films saai of nergens op slaan.
|
mjah ik ga nie zo vaak als ik zou willen, ik werk in een gewone bioscoop dus ik denk wel zown idee te hebben wat er allemaal uit komt... en opt moment is dat nie zo heel erg koewl geloof ik.. maar als ik iets leuks lees of ergens over hoor dan gak wel jah.... maja weinig tijd enzow speelt oowk mee... ik werk ´s avonds bijna naltijd dus...
|
me ouders nemen me soms wel is mee, zijn vaak goeie films ja :)
|
ik wil nog wel een keer naar filmhuis cavia in amsterdam:D
vlak bij me zus en het lijkt me wel :cool: |
Ik doe vrijwilligerswerk in een filmhuis. Bar/kassa etc. En kan dus gratis naar alle films... en daar maak ik lekker gebruik van :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |