![]() |
(Women) Wat trekt jou aan een jongen aan
Ik vroeg me af wat vrouwen nu echt zoeken in een jongen. Als hij bijvoorbeeld heel erg charmant is of erg goed kan dansen. wat geeft net dat beetje om met die jongen iets te beginnen. Wat vinden meiden echt 'sexy'? :p
|
Is dat niet iets wat per meisje/vrouw verschilt...? :confused:
Alleen charmant zijn of goed kunnen dansen is voor mij niet voldoende om een relatie met iemand te beginnen...het moet klikken met iemand, iemand moet voor 100% (oke, 99 dan ;)) *goed* zijn, enz. Er is niet één specifiek dingentje aan te wijzen dat de oorzaak ervan is. |
Hij moet niet te perfect zijn, daar word ik maar zenuwachtig van:P
Ik denk ook dat het per persoon verschilt. Feromonen hé;) |
Geld, macht en status? :)
|
Dat geloof ik wel ja. :)
|
Wat ik sexy vind? Een scheve glimlach, en een jongen die zichzelf durft te zijn, en niet bang is voor wat mensen van hem denken (en ja, daar kan bij horen dat hij gewoon debiel staat te dansen, en ja, dat kan ik ontzettend sexy vinden :D)
Maar dat is alleen zo op het eerste gezicht, voor een relatie is wel wat meer nodig dan een scheve gilmlach :) |
Citaat:
Die zijn vaak gruwelijk irritant. OT: mooie (lieve) ogen, een bepaald soort humor, een beetje aandacht is ook niet verkeerd en hij moet (!) van sporten houden. |
Even offtopic: de uitdrukking is 'aantrekken in iemand' en niet 'aan iemand'. Excuus. Let hier vooral verder niet te veel op, maar moest het even melden.
|
Een sterke onafhankelijke persoonlijkheid, iemand die niet achter je aanloopt maar voor wie je wat moeite moet doen, spanning die hij met zich meebrengt. Iemand die zelfspot niet schuwt, tegen een stootje kan, zegt waar het op staat&weet waar ie over praat maar ook slap kan ouwehoeren met zn vrienden.
Qua uiterlijk; lang, breed, stoppels, ondeugende uitstraling |
ik vind het een pre als een jongen ergens heel erg goed in is (of in een paar dingen (of in alles)).
qua uiterlijk; guitig :cool: (y) |
Als een jongen leuke humor heeft en mooie ogen heeft! :bloos: Ook moet hij een eigen wil hebben, maar ook voor andere dingen open staan.
|
Citaat:
Geef mij maar een jongen die lekker zichzelf durft te zijn, maf doet wanneer hij daar zin in heeft, debiel danst omdat hij het niet beter kan, scheel kijkt als hij moet lachen (je hebt dan van die figuren die dan maar niet meer lachen)... Gewoon een persoonlijkheid die niet bang is voor hetgeen wat anderen denken. :) Daarbij vind ik sportieve, gezonde types een stuk aantrekkelijker dan de bierzuipende-ik-slaap-uit-tot-4uur-geweldenaars. Verder heb ik toch wel een grote voorkeur voor een goede humor, iemand met een eigen wil, een goede luisteraar, mensen die graag op stap gaan (reizen en dergelijke) en gewoon graag actief bezig zijn. :) Er is niets specifieks wat ervoor kan zorgen dat ik een relatie met iemand begin, de zogenoemde 'klik' moet er gewoon zijn, en dan komt de rest vanzelf wel. |
Mooi zijn en humor hebben. En lief zijn en blablabla... Geen zin om mn andere posts op te zoeken :o :D
|
Rustig, stabiel, intelligent (!!!) en humor zijn de belangrijkste dingen.
|
Dat is niet te zeggen. De ene jongen kan best een leuk koppie hebben maar een uitstraling van lik me vestje. De andere jongen is niet bijzonder knap, maar heeft nét dat beetje uitstraling wat hem interessant maakt. Een andere jongen..... enzovoorts. en het verschilt ook nog eens per meisje wat aantrekkelijk wordt gevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk val ik niet op een uiterlijk kenmerk. Ik val op iets, maar dat iets is niet te omschrijven. Zo gauw mn knieen gaan knikken heeft ie het. Veder vind ik gewone jongens het leukst, geen aparte dingen geen pyamablingbling gedoe. Maar das natuurlijk heel persoonlijk. Humor is wel een vereiste |
Citaat:
Voel je je aangesproken :confused: |
Uitstraling, een mooie lach, humor, ambities en hersenen (niet in de mate dat hij een IQ van >130 moet hebben, maar je moet er een deftig gesprek mee kunnen voeren)
Mooie handen zijn de kerst op de taart :o En op rokers knap ik af :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je beschrijving van een blonde bimbo is nogal stom, omdat deze enkel op uiterlijkheden is gebasseerd. Blijkbaar moet ik aan de hand van deze uiterlijkheden afleiden dat 'deze meisjes niet iemand willen die rustig, stabiel, intelligent is en en humor heeft. Dergelijke meningen doen mij afvragen wie hier nou eigenlijk de bimbo is |
Citaat:
|
Citaat:
(nee dit klopt niet maar dat zie ik dan weer voor me :p ) |
ik kan niet geloven dat je mij daarop durft te beoordelen. Probeer maar eens te ontkennen dat jij wel eens langs iemand loopt en denkt: 'die moet het niet van haar hersenen hebben'. Blonde bimbo is in dit geval alleen maar een stereotype gebruikt om een punt te maken. Die je dus mist omdat je je zo druk maakt over die twee woorden.
Plus dat ik reageerde op een post van Experiment die met (!!!) aanduidt dat dat altijd het belangrijkste is. Waar ik dus tegenin ga. En waarom mag iedereen wel zeggen dat ze graag een intelligent iemand hebben? Dan mag ik toch ook zeggen dat er mensen zullen zijn die dat niet belangrijk vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maar nadenken over Women (typefoutje van wonen ofzo?) Duurde even maar dan heb je ook wat (y)
Verder geen nuttige bijdrage aan dit topic. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of rijke ouders :P |
Citaat:
|
Citaat:
Pardon, ik bedoel nu zwervers die je in de film ziet. Maar goede verzorging is belangrijk. |
Citaat:
Maar jij denkt dat wel en je denkt er nog iets bij. Namelijk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben, maar ik wel' |
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekent níet dat ik mijzelf daarmee boven anderen plaats. Dat betekent niet dat ik mijzelf beter voel. Dat betekent dat ik weet dat ik best blij mag zijn met de intelligentie die ik heb. En als ik langs iemand loop en denk: 'die moet het niet van haar hersenen hebben' dan denk ik er eerder 'maar ze heeft wel mooier haar dan mij', dan 'maar ik wel' Maar goed. Jij kent en bent mij niet. en wat Muchacha zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfde niveau, of iig een beetje kennis hebben:p.
En het liefste dezelfde interesses. Ik vind het heerlijk als ik over mijn hobbies en bezigheden kan praten met iemand die dat ook super vind:)<3. Verder moet ie vooral lief zijn en er voor me zijn. Maar ook me een beetje aanpakken, want ik kan soms te makkelijk denken van ach hij doet toch wel moeite voor me. Dus mij laten voelen dat het niet altijd vanzelfsprekend gaat. En wat je zei in je openingspost wat ik nou echt sexy vind: als ze muziek maken en daar dan mee bezig zijn. Men dat kan ik echt gaaf vinden<3. qua uiterlijk: >185 <190 vind ik het mooiste donkere haren lief koppie, hoeft niet uberknap te zijn, maar wel iets sprankelends in het gezicht. en een beetje stevig. Wel een strak buikje, maar ik hou niet van hele iele jochies. |
Citaat:
|
Op t eerste gezicht idd uitstraling... Maar wel vaak mannen met rossig of blond haar. Dunne mannen.
En daarna... Humor... Gewoon met iemand kunnen praten... 1 woord kunnen zeggen en de ander die de zin afmaakt (je hebt van die mensen en daar kan dat vanaf minuut 1 mee)... K denk n beetje de combinatie van factoren... |
Geld en spieren.
|
Een beetje bijdehand zijn, slim maar niet irritant slim, een leuk interessant leven en gepassioneerd zijn (niet alleen om mij maar bijvoorbeeld muziek of een andere interesse).
Oh ja en een lekkere kop, gewoon dat je moet lachen of knipogen als je hem voorbij ziet lopen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |