![]() |
Welke film die iedereen gezien heeft/moet hebben heb jij nog nooit gezien?
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien.
|
Et
|
Forrest Gump. :cool:
Oh, en The Birth of a Nation moet ik nog een keer bekijken. |
pulp fiction
|
lord of the rings
|
Citaat:
Ik Star Wars, Godfather... Boeit me niet zo. La meglio Gioventud ook nog niet... :bloos: |
Citaat:
Citaat:
En van plan dat allemaal zo te houden. Nog niet gezien, maar wel van plan: Dog Day Afternoon, Casablanca, Lawrence of Arabia etc. etc. |
Titanic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang het geen leuke Disney-animatie van een uurtje is, hoeft het voor mij niet. |
The Godfather
|
Citaat:
|
Forrest Gump, One flew over the cuckus nest, Lawrence of Arabia, pulp fiction, vast nog wel meer...
|
Alle Harry Potter films, alle Lord Of The Rings films. Maar die ga ik ook nooit kijken.
Verder Pulp Fiction, Star Wars en vast nog wel wat. |
Zie jij uberhaupt wel wat anders dan die tuttige Kerrie Krent films, Floris? :p
|
Lord of the rings.
Pulp fiction, Kill bill 1 en 2. Jaws. Grease. Piates of the carribean. Lion king, alladin, pocahontas en nog meer van die disney films. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb pulp fiction nog nooit in zijn geheel gezien, dat moet maar eens, en a clockwork orange.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat je eraan moet beginnen als het je niet trekt, maar ze worden per film echt een klein beetje beter op al deze fronten. Alleen hadden ze in Goblet of Fire de Radiohead/Pulp- mix band wel langer dan 3 seconden in beeld mogen brengen :( :nono: Zelf moet ik trouwens nog steeds One Flew Over The Cucoo's Nest, Godfather 1 t/m 3, A Clockwork Orange, Lolita(1962) en nog meer van dat soort pre-nineties klassiekers zien. |
Ik heb Dawn of the Dead nooit gezien.
Ik heb ook vrij veel schijt aan klassiekers. Vele vallen niet onder mijn definitie van een 'bijzonder goede film' en dat ze dat in de tijd dat ze gemaakt werden voor de gemiddelde bioscoopbezoeker wel waren maakt die film voor mij niet opeens bijzonder. Zoals Bohemian Rhapsody altijd een kutnummer blijft. |
Harry Potter films, Lord of the Rings 1-3, Kill Bill 1 & 2, Godfather, etc..
Grote kans dat als het een 'klassieker' is, ik 'em niet heb gezien. |
Ik had gewild dat ik nooit een Harry Potter film gezien had.
OT: Godfather II&III. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lord of the rings, pulp fiction nooit helemaal, trainspotting, american history x, fightclub
hulde aan de dictatuur van mn ouders xD |
Citaat:
|
Ik heb maar even naar de posts van anderen gekeken in dit topic, want ik heb geen idee welke films 'men' wel heeft gezien en ik niet. Ik hou niet zo bij welke films anderen kijken.
Godfather I, II en III Pulpfiction Star Wars Harry Potter(s) Lord of the Rings Titanic Casablanca Pirates of the Carribean Jaws Trainspotting |
Citaat:
|
^^ik vroeg me al af of ik iets gemist had...
Maar ik wil nog graag zien: Trainspotting Pirates of the Carribean Star Wars Forrest Gump Fear and loathing in Las Vegas en nog heel veel meer... |
Citaat:
|
Pulp Fiction, alhoewel vreselijk overgewaardeerd, is zeker een aanrader. :)
|
Pulp Fiction (nooit helemaal gezien)
A Clockwork Orange Star Wars Lord Of The Rings Harry Potter Afgezien van A Clockwork Orange, die ik nog wel graag een keer wil zien, ga ik ze ook nooit zien denk ik. |
Citaat:
En ik heb nog 15 films van hem liggen dus die moet je toch een keer kijken. Maar wees niet bang, ik heb nog films met andere acteurs liggen, en ik heb ook wel een aantal films gezien waarin hij niet speelt. :o |
Haha, heb je nu al zijn films, of niet?
|
Nog 20 dan heb ik ze alle 72! Helaas zijn er veel niet op dvd beschikbaar dus moet ik ze via via zien te krijgen. En dat is wel kutkwaliteit omdat ze overgezet zijn van video naar dvd.
|
Citaat:
Dat had ik bij de verkrachtingscene in Bambi en dat stuk in The Godfather waar Marlon Brando een weerwolf wordt. |
- Jaws heb ik nog nooit gezien, maar wil ik wel nog zien.
- Pulp Fiction heb ik nooit meer afgekeken. Heb m op video liggen, maar om de één of andere reden ben ik er ooit aan begonnen, maar heb ik m verder niet meer gekeken. - The Godfather heb ik ook nog nooit gezien, maar ik was ook niet van plan die te gaan kijken. Het maffia genre trekt me helemaal niet. En ik vind Al Pacino ook nog eens heel vervelend, dus dat maakt het er niet aantrekkelijker op :p Er zijn nog heel veel films verder die ik ooit nog wel wil zien of eigenlijk al gezien zou moeten hebben, mja daar kan ik nu uiteraard net niet op komen :) |
Star Wars, Strak Trek (ik haal dat altijd door mekaar EN IK SNAP HET NOG STEEDS NIET :mad:?), One Flew Over The Cuckoo's Nest (wel gezien, niet gekeken) en ehm ja.
|
The Godfather I, II, III
Star Wars alle delen Jaws Harry Potter |
Citaat:
Ik heb alleen de laatste SW filmn gezien, deel 3 en die vond ik saai, dus de rets ga ik niet meer kijken ook |
Citaat:
Mensen die nog nooit de Godfather-films hebben gezien, hebben sowieso wat huiswerk te doen! :p |
- Godfather
- Pulpfiction - sommige Harry Potter delen |
star wars, the matrix
|
Ik hou niet van films die ik gezien moet hebben, tot dusver vond ik, Trainspotting en Pulp Fuction niets, hoewel ik die toch "gezien moet hebben".
|
Trainspotting en Fight club
Ze konden me aan 't begin totaal niet boeien en had ze daarom gelijk afgezet. Misschien dat ze later beter worden maar die kans geef ik ze ws. niet meer. Pulp Fiction toen ik 't voor 't eerst zag vond ik er ook geen flikker aan. Jaren later nog een keer gekeken en toen vond ik 't wel weer heel geweldig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |