![]() |
Wat vind jij de mooiste videoclip?
Wat is jouw favo videoclip en vind je het mooist?
Mijn favoriet is Micheal Jackson met 'Ghost'. Helaas wordt hij bijna nooit uitgezonden omdat hij anderhalf uur duurt! |
hmm de mooiste videoclip is best wel moeilijk om te zeggen....
Ik vind "Thriller" van Michael Jackson echt (y) Maar ik vind "Breakout" van Foo Fighters ook wel geinig :cool: Zo zijn er nog vast wel veel meer die ik leuk vind, maar daar kom ik nu even niet op. |
Thriller van Michael Jackson, op stip. :)
|
Soms zitten er wel mooie dingen tussen. Die van Katie Melua bijvoorbeeld. Verder schiet me nu even niet te binnen. Ik heb dan ook niet echt een favoriet.
|
Stan is ook wel erg
|
Jay-z ft Royce royce - wishing on a starr
maar die zenden ze nooit meer uit jammer genoeg. |
Ik hou het maar op de mooie clips van dit moment. Die van Katie Melua is idd mooi. Maar de mooiste op dit moment is Beyonce.
|
Iron Maiden- Holy Smoke
Dingen van Tool. |
die van Tool, Scism (of zoiets), de clip vind ik heel mooi, de muziek niet.
|
Teveel om op te noemen eigenlijk. Clips van Tool zijn cool (ha-ha). 'The sound of violence' van Cassius is een mooie.
Verder hou ik wel van de clips die Shynola produceert: 'Go with the flow' van QOTSA, 'Pyramid song' van Radiohead, 'Move your feet' van Junior Senior, 'E-pro' van Beck. Clips van Chris Cunninham (uiteraard): 'Windowlicker' van Aphex Twin, 'All is full of love' van Bjork. 'Oceania' van Bjork is trouwens ook erg mooi. Pure eyecandy. |
'Let's Make Love' van Faith Hill & Tim McGraw, gewoon mooi :) .
Mede doordat de clip is opgenomen in Parijs (y) . |
Wheatus - BMX bandits.
|
Toolclips
Chris Cunningham clips |
blur - coffee & tv
|
uh... heb geen favoriet
maar vroeger vond ik van in your headdddddddddd of zoiets mooi, ja eigenlijk zielig. |
Citaat:
Ana's song en Emotion sickess van Silverchair zijn mooie clips. Letting the cables sleep van Bush is ook een mooie clip en verder kan ik er ff geen bedenken. |
De internationale versie van Rain Down On Me van Kane, daarbij trekken ze alles uit de kast! (y)
|
De eerste die me zo te binnen schiet is 'Other side' van Red Hot Chili Peppers.
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke? |
'mooi'...
...ik moest meteen aan Street spirit van Radiohead denken. En daarna aan Diane, van Therapy. Teardrop, van Massive Attack. Twee of drie Bjork clips met een beklemmend mooi sfeertje waar ik de naam kwijt van ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Verve / Bittersweet Symphony
|
Citaat:
Het werk van Michel Gondy mag natuurlijk ook niet ontbreken: 'Human behaviour' van Bjork (alweer), 'Around the world' van Daft Punk, 'The hardest button to button' van The White Stripes, etc etc. |
ik vind die van bob sinclar goed, die laatste, met dat jongetje
geweldig ventje http://www.mediawatchers.nl/smileys/fiets.gif ik ken eigenlijk niet veel clips, kijk zelden mtv enzo tegenwoordig... |
Sigur Ros - Untitled 1
http://www.mtv.com/music/video/premi...es/376x110.jpg |
Red Hot Chilli Peppers - Californication.
|
The Scientist van Coldplay, de hele clip achterstevoren, maar hij praat 'vooruit'
|
Citaat:
|
The Scientist en Californication denk ik.
|
Citaat:
|
Fatboy slim - weapon of choise.
christopher walken echt super in die clip (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Just' van Radiohead vind ik nog steeds waanzinnig. Niet zozeer visueel.
|
placebo - special needs (y) (y) (y)
|
Let Forever Be van Chemical Brothers, Body Movin' en Sabotage van Beastie Boys
|
Citaat:
Nee ik vind die clip daarom niet beter dan Ghosts. Ik vind Thriller leuker, omdat dat de eerste echt gave videoclip was van MJ. Iets verfrissends in die tijd en ik vind het meer sfeer hebben dan Ghosts. Ghosts heeft een beetje hetzelfde concept, alleen is die veel later gemaakt. En ze zijn nu al veel verder wat betreft grimeur en techniek en al die zooi, dus is het logischer dat Ghosts er dan nu beter uitziet. |
Ik hou vooral van no-nonsense/no-budget video's. MTV en consoorten kunnen we vrijwel gestolen worden.
Tilly and the Wall - Wild like children (sorry, zit nog reclame voor) Antony and the Johnsons - You are my sister Songs:Ohia - Back on top We are scientists - Great idea Cat Power - Nude as the news Hayden - Hollywood Ending En deze is echt wel een draak van een videoclip, en kostte ook nog eens het honderdvoudige van al deze vorige clips samen. Depeche Mode - Precious |
|
Sound of violence van hoe heet die gast ook alweer vind ik wel vet.
|
Teveel om op te noemen.
Werk van Michel Gondry en Chris Cunningham staat bovenaan. |
Citaat:
|
Citaat:
En A-ha - Take on me. <3 |
met stip op 1 staat heartshaped box van nirvana, ben groot fan van anton korbijn. :)
verder vind ik videoclips van saybia en tool behoorlijk de moeite waard. de chili peppers zijn de meesters van simpele maar zeer geniale videoclips (zie give it away now, otherside en road trippin). edit: telt the wall van pink floyd als videoclip? :D |
Ik zag gisteren Street Spirit van Radiohead op TMF, die was extreem vet.
|
Tool - Sober
Tool - Prison Sex Tool - Stinkfist Tool - Ænema Aphex Twin - Come to Daddy Veel video's van Michael Gondry (o.a. Foo Fighters - Everlong, veel werk met Björk, The Chemical Brothers - Star Guitar) Veel video's van Spike Jonze (o.a. Beastie Boys - Sabotage, Daft Punk - Da Funk, Fatboy Slim - Weapon of Choice) Citaat:
|
Unkle - Rabbit in your headlight
|
spinvis - astronaut
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |