![]() |
overal en nergens..
Ik wil niet hier zijn
Ik wil niet nergens zijn Ik wil niet alleen zijn Ik wil niet met mensen zijn Ik wil niet zonder je leven Ik wil niet zonder jou denken Ik wil niet verder Ik wil niet terug Ik wil niet blijven hangen Ik wil verder met jou Ik wil weer lachen met je Ik wil weer om je lachen Ik wil niet ongelukkig zijn Ik wil niet huilen Ik wil niet verder Ik wil niet terug Ik wil niet blijven hangen.. Ik wil gewoon niks en alles.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sorry mensen, echt niet denderend maar ik voel me nogal bad.. en dit is zo'n beetje wat ik denk en voel, dus van alles maar ook niks. Ik weet wel dat ik hem niet kwijt wil en dat ik voor altijd van hem hou.. Rosie |
Normaal hou ik helemaal niet van herhaling, maar dit.. ja, het heeft wel wat. Oké, de inhoud is misschien niet zo erg bijzonder, maar door de herhaling en het simpele woordgebruik spreekt het gedicht me toch wel weer aan.
En het is best goed hoor, om je gevoelens om te zetten in gedichten. Dan ben je het tenminste even kwijt, al is het maar aan het papier. Liefs xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |