![]() |
Virtual Cd, Probleempje
Hallo
ik heb een probleem met virtual CD ik gebruik dit bestand pas ik heb er veel plezie mee gehad :p Totdat ik deze foutmelding kreeg: --------------------------------------------------------------------------- A fatal internal error occured module: VCDPlay.exe Address; 0xA47E0001 Error Code: 741 ---------------------------------------------------------------------------- ik krijg deze foutmelding als ik ongeveer een uur bezig ben met het programma ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen Met vriendelijke groet: Qware |
en dat zet je bij games?
wat doe jij met Virtual CD? :nono: |
beter uitleggen waarom je met een virtuele drive werkt, anders:
slotje :o |
Download Daemon tools.
--> S&M |
Nee.. niet voor illegale doeleinden..
gewoon voor niet de hele tijd spelle erin te doen (cd's) ik speel veel spellen namelijk: Counterstrike CZ. Worms 4. Mayhem Flight simulator 2004 en ik heb geen zin om steeds te switchen met cd's!! MVG.. qware |
Citaat:
|
Je hebt ook een software afdeling. ;)
Ik zou daemon tools of alcohol 120% eens proberen. Beiden gratuit. |
Daarvoor zijn de NO-CD patches gemaakt. Voor mensen die geen zin hebben om de heletijd cd te wisselen.
Wat is daar illegaal aan? Veel van die patches kan je vinden op megagames.com of gamecopyworld.com |
Fantom CD
|
Zulke errors zijn bijna niet te verhelpen, van die algemene fouten duiden er meestal op dat er iets niet lekker zit in je systeem, je Windows-config of de software zelf. Kan echt alles zijn dus.
|
just google it
|
Slot, niet omdat we tegen het gebruik van virtuele drives zijn (dat kan ook heel nuttig zijn zonder dat je illegale dingen doet) maar omdat je best even kunt googlen op virtual cd, daemontools, fantom cd of alcohol.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |