![]() |
Vrijdag HELLFISH ea in Doornroosje
http://www.planet-mu.com/images/gallery/gallery07.jpg
breakcore, hardcore, industrial S.I.N.A.S. Hellfish (Deathchant, fr) + Daisy (Third Movement, fr) + Tommyknocker (Traxtorm, it) + Tha Playah (Neophyte) + Bart Hard vrijdag 20 januari 2006 - Open 22:00 | Start 22:00 | Geen toegang na 2:30 | Einde 4:00 Normaal € 13,00 Voorverkoop reductie € 11,00 Student RU/HAN € 10,50 CJP € 11,80 Wie gaat er?(y) het is tekneau wat de klok staat. |
zaterdag in nighttown met dj producer e.a.
|
misschien ga ik zaterdag wel even stampen. maar eigenlijk vind ik 18 euro 'n beetje schraal als deurprijs voor zo'n feest. (n)
|
beide te duur, en hellfish is nu al zovaak geweest en ik vindt het niet zo vet om daar meer dan 10 euro voor neer te leggen
|
Citaat:
|
kpax, mentu, blenderhead?
Tis wel een bezoekje waard. |
A.S. vrijdag?
Zo ja dan KUT KUT KUT, dan sta ik bij inquisition. |
ik ben vrijdag wel in nijmegen, maar ik vind het te duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
en het was toch 28 cent?
|
21 ct.
Dankuwel. |
ik vervloek degene die dalijk een 50ct grapje maakt.
en hesseling heeft 21 ct, ik 18 ct, mooie avonden worden dat |
Oftewel een jongen versieren en op zijn kosten drinken (H).
|
Precies wat ik wilde zeggen!
|
Niet present. Sterallureprijs ook zeg.
|
Ik wou wel gaan
maar nu ik er over na denk ga ik denk ik voor 11,80 bier drinken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kut, als ik dat had geweten..
Nijmegen was makkelijk te doen, niet al te ver weg. |
10 is natuurlijk veel te duur. Bovendien was ik brak.
|
dat zijn amper 6 biertjes sjoerd!
je had 2 euro extra weg kunnen leggen, en daar had je dan 6 schultenbrau's/euroshoppers voor kunnen kopen hoppa |
dj daisy is een chick
|
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Jeej, vanavond 11.80 aan bier drinken, heb er nu al zin in (y)
|
Citaat:
The outside Agency - 740 Mhz - Genosha 008 Waldhaus - Promocopy - Artillery 012 Ophidian - Complex - Bionic 011 Synapse - Nifty Tick - Enzyme 020 Felix Kröcher - Speeding up - Compressed Pet Duo - Ataque - Arms Lenny Dee vs Tieum - Promocopy - A8006 Sven Wittekind - Promocopy - Tool Terror 001 Nitrosound - Lost in Underground EP - LFR Unknown - Promocopy - Crowbar 010 E-Noid & Negative-A - The boogie man - DNA Delta9 - Alucarda - Adam Lowtek vs Satronica - Halo - Bastard Loud Brian Fury - The last stand - Provoke Bartoch - Your mother fuck - Hardsonic Technohead - The number one contender (TOA mix) - Mokum Dj Skinhead - The ultimate cumshot - ISR E-Cowboy - Redirect - Redirect records |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |